GPRS
Fra : Jesper

Dato : 07-01-03 18:29

Hvilke teleselkaber har GPRS og hvor er det mest fornuftigt at handle?

Jesper

Fra : John Doe

Dato : 07-01-03 20:59

TDC, Orange, Telia og Sonofon har GPRS i øjeblikket. Følgende
oplysninger er taget fra de respektive firmaers hjemmeside pr. 07/01-2003
Du bør dog lige checke oplysningerne lidt nærmere, da der er forskel på
de abonnementer som GPRS er tillæg til.
Generelt så er Sonofon variantabonnement med GPRS det billigeste, hvis
dit taleforbrug forbrug er lavt.

F.eks. 75 kr. + 120 kr. = 195 kr. per kvartal. Jeg har ikke kunne finde
det billigere, men ret mig endeligt hvis du finder et billigere tilbud

Så frem med lommeregneren og check deres hjemmesider:

TDC www.tdc.dk
Oprettelse kr. 99,00
Kvartalspris (som tillægsabonnement) kr. 120,00
Volumenpris på wap og internet Pr. MB kr. 25,00

Orange www.orange.dk
Oprettelse kr. ???
Kvartalspris (som tillægsabonnement) kr. 90,00
Volumenpris på wap og internet Pr. MB kr. 25,00

Sonofon www.sonofon.dk
Oprettelse kr. 99,00
Kvartalspris (som tillægsabonnement) kr. 120,00
Volumenpris på wap og internet Pr. MB kr. 18,75

Telia www.telia.dk
Oprettelse kr. 125,00
Kvartalspris (som tillægsabonnement) kr. 150,00
Volumenpris på wap og internet Pr. MB mellem kr. 17.50 - 30,00 afhænig
af om man er på telias eget net

Alle priser er inkl. moms.

---
Mvh.

Johnny

- som udtaler sig som privatperson - ikke som SONOFON ansat.

Fra : Christian Poulsen

Dato : 08-01-03 00:18

> Orange www.orange.dk
> Oprettelse kr. ???

Gratis.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-01-03 18:34

"John Doe" <not@email.com> wrote in message

> [...]
> Kvartalspris (som tillægsabonnement) kr. 150,00
> Volumenpris på wap og internet Pr. MB mellem kr. 17.50 - 30,00 afhænig

Telia har så vist 2MB gratis hver måned.. så det svarer jo til ca. til
abonnementsprisen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-01-03 18:35

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message

> Telia har så vist 2MB gratis hver måned.. så det svarer jo til ca. til
> abonnementsprisen

3Mb/måned