MacWorld Keynote er om 2 minutter
Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 07-01-03 17:59

Se webcast fra Steve Jobs keynote her kl 1800.
Link fra Apples forside. Jeg har en stream kørende med soft-country
musik og billede :)

Fra : Martin Petersen

Dato : 07-01-03 18:21

Povl H. Pedersen <povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> wrote:

> Se webcast fra Steve Jobs keynote her kl 1800.
> Link fra Apples forside. Jeg har en stream kørende med soft-country
> musik og billede :)

Prøvede, men blev smidt af og fik kun små og få lydglimt og et billede
der straks frøs. Ledningerne er vist for tynde til at streame Mr. Jobs
ud i min ISDN-forbindelse ...

Og ved nyt forsøg siger den "konfigurerer" i én uendelighed og derpå
"session not found".

martin

Fra : Martin Petersen

Dato : 07-01-03 18:27

Povl H. Pedersen <povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> wrote:

> Se webcast fra Steve Jobs keynote her kl 1800.
> Link fra Apples forside. Jeg har en stream kørende med soft-country
> musik og billede :)

Hm, kører det alligevel - på 3. forsøg.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 07-01-03 19:03

In article <1fofhuf.860rymzbcd9kN%martinmarius@petersen.mail.dk>, Martin Petersen wrote:

> Hm, kører det alligevel - på 3. forsøg.

Ja, jeg kører 224x168 pixels - ca 250 kbit på min 1 Mbit ADSL,
så når streamen først kører mangler de ikke båndbredde.

Men jeg kan desværre ikke lige downloade alle de nye iApps
samtidig. :(

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 07-01-03 22:03

"Povl H. Pedersen" <povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> writes:

> Se webcast fra Steve Jobs keynote her kl 1800. Link fra Apples
> forside. Jeg har en stream kørende med soft-country musik og billede
> :)

Ja, livsstilsbutikken Apple burde altså rette op på der der ned
nedtællings-musikken. Det lyder jo som en blanding mellem
sofsamlingshus i Vendsyssel og skyde-film fra ganmle dage.

-j

--
Janus Sandsgaard
http://janus.dk