Jeg så lige i Netto
Fra : Lars M. Pedersen

Dato : 07-01-03 14:21

Bare til orientering

Skridttæller og kaloriemåler til ca 50,- og pulsur til ca 200,-

og jeg er IKKE ansat i Netto eller har aktier i A.P. Møller

--
Venligst Lars
Hovedaftalen for gravhunde:

Fra : Nicolai

Dato : 08-01-03 20:12

"Lars M. Pedersen" <larsKANEL@SNEGLtyf.dk> skrev i en meddelelse

> Bare til orientering
>
> Skridttæller og kaloriemåler til ca 50,- og pulsur til ca 200,-
>

> og jeg er IKKE ansat i Netto eller har aktier i A.P. Møller

Næ, men måske du har familie der?? Hvor frækt, - kan du så slette..

> [...]
> Gravhunde er ansat til at gø og blive kløet på maven.
> Gravhunde er fritaget for alle andre pligter end ovenstående.

*Nicolai

"Enhver fejltagelse vil hævde, at succes ikke er andet end held"