Tecno-Remix af "For Whom The Bells Tolls"
Fra : KG

Dato : 07-01-03 14:10

Hvem har lavet subj?

/KG

Fra : Uffe Holst

Dato : 07-01-03 14:17

In an article of 7 Jan 2003 KG wrote:

> Hvem har lavet subj?

Det har du vel. Hvem skulle ellers have skrevet det? Det er vel trods
alt dig, der sidder foran din computer.

--
Uffe Holst

Fra : KG

Dato : 07-01-03 14:23

"Uffe Holst" <uffe@eremitage.dk> wrote in

> Det har du vel. Hvem skulle ellers have skrevet det? Det er vel trods
> alt dig, der sidder foran din computer.

*ROFL* Uffe, din provo, nu må jeg så vist hellere omformulere spørgsmålet,
så det ikke er til at misforstå:

Hvilken musikkunstner har lavet et tecno-remix af "For Whom The Bells
Tolls" ?

/KG

Fra : Ian

Dato : 07-01-03 14:46

"KG" <KG@themuleNOSPAM.com> wrote in message
> Hvem har lavet subj?

Den mest techno agtige udgave jeg har hørt, er Die Krupps'
De har lavet en cd der hedder "A tribute to Metallica". Udgivet i 1993 på
Hollywood Records
Der er dog ikke tale om remix, men deres egne elektroniske indspilninger, så
det er måske ikke den du tænker på...

Mvh Ian

Fra : Kong Kent

Dato : 07-01-03 16:45

> Hvem har lavet subj?

Sangen findes som track 06 på soundtracket til filmen "Spawn"
Her er info:
--
Kent.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!

Fra : Kong Kent

Dato : 07-01-03 16:46

> Hvem har lavet subj?

Sangen findes som track 06 på soundtracket til filmen "Spawn"
Her er info:

For Whom The Bell Tolls (The Irony Of It All) - Metallica & DJ Spooky

Kan findes på: http://www.metallica.cz/disc/ostatni/spawn.htm

Fra : KG

Dato : 07-01-03 22:56

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@anarki.dk> wrote in

> [...]
> Her er info:
>
> For Whom The Bell Tolls (The Irony Of It All) - Metallica & DJ Spooky

Takker! det var dén!!

/KG