Jeg så lige i Netto
Fra : Lars M. Pedersen

Dato : 07-01-03 14:15

Bare til orientering

Skridttæller og kaloriemåler til ca 50,- og pulsur til ca 200,-

og jeg er IKKE ansat i Netto eller har aktier i A.P. Møller

--
Venligst Lars
Hovedaftalen for gravhunde:

Fra : Claus Lauritsen

Dato : 07-01-03 21:34

Ja når du så kommer mandag formidag kl 0930 en 1/2 time efter de har åbnet,
så er der udsolgt !
skide god markedsføring, de har bare ikke varen.

Claus

Fra : Nette

Dato : 07-01-03 22:37

"Claus Lauritsen" wrote in message
> Ja når du så kommer mandag formidag kl 0930 en 1/2 time efter de har
åbnet,
> så er der udsolgt !
> skide god markedsføring, de har bare ikke varen.

Touché

Nette

Fra : hr.P

Dato : 07-01-03 22:35

> Ja når du så kommer mandag formidag kl 0930 en 1/2 time efter de har
åbnet,
> så er der udsolgt !
> skide god markedsføring, de har bare ikke varen.

Jeg købte to,
......men jeg var der osse kl. 9:00

mvh. leif

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 07-01-03 23:00

Claus Lauritsen wrote:
> Ja når du så kommer mandag formidag kl 0930 en 1/2 time efter de har
> åbnet, så er der udsolgt !
> skide god markedsføring, de har bare ikke varen.

tjaa.. i min lokale netto var der bugnene fuld endnu her kl 15 i
eftermiddags da jeg var dernede.....
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Lars Berg

Dato : 08-01-03 01:36

On Tue, 7 Jan 2003 22:59:39 +0100, "Sabina Hertzum"
<sabina@mandezonen.dk> wrote:

>tjaa.. i min lokale netto var der bugnene fuld endnu her kl 15 i
>eftermiddags da jeg var dernede.....

af hvad?

Har læst alle 4 indlæg i tråden grundigt og har stadig ikke forstået
hvad vi snakker om?

Fra : Peter W. Bosse

Dato : 08-01-03 03:48

"Lars Berg" <mesterlarsREMOVETHIS@vip.cybercity.dk> skrev bl.a...

> Har læst alle 4 indlæg i tråden grundigt og har stadig ikke forstået
> hvad vi snakker om?

Jeg tror de svarer på indlægget "Jeg så lige i Netto" )
.... (Skridttæller og kaloriemåler til ca 50,- og pulsur til ca 200,- )

Øvrige Netto-tilbud i denne uge, hvor temaet (sjovt nok) er: "LET VÆGTEN" ..

Se fx:
Badevægt med fedtprocentmåler, pr. stk, 199,-
Ankel/håndledsvægte, 2 stk, pr. sæt, 30,-
Sport tech skridttæller, pr. stk, 59,-
Motionsbænk, pr. stk, 199,-
Pulsmåler, pr. stk, 199,-
Håndvægt med softgreb, 2 stk, pr. sæt, 30,-

Kalorielet marmelade, 4 varianter, 340 g, 9,-
Fedtfattige nudler, 2 varianter, 85 g, 3,-
Kondi Karl 5-korns rugbrød i skiver, 1325 g, 10,-
Letvægter roulader, 2 varianter, 300 g, 7,-
Letvægter, kogt skinke, kyllingebryst eller røget filet, 80 g, 5,-
Den Grønne Slagter, hamburgerryg, kogt røget skinke eller rullepølse, 80-90
g, 10,-
Den Grønne Slagter baconleverpostej, 250 g, 10,-

Letvægter yoghurt 0,1%, flere varianter, 1 L, 7,50
Fitline yoghurt med jordbær 1%, 200 g, 8,-
Letvægter skiveost 6% mild, 250 g, 15,-
Salatost ultra light 1%, flere varianter, 400 g, 20,-
etc..etc..

Værsgo og kom i gang piger

( o )( o )
) . (
( Y )

Hvor mange mænd vil vise en tyk kæreste frem for vennerne?

--
Mvh.
Peter W. Bosse

Mange voksne er blevet for fede i den seneste generations tid.
Nu viser en en britisk undersøgelse, at der også bliver flere fede
småbørn.
www.dr.dk/nsapi.dr/newton/newtonnews.asp?traad=84896

Fra : Nette

Dato : 08-01-03 08:09

"Peter W. Bosse" wrote in message
newsMS9.11898$4n3.9697@news.get2net.dk...
> Hvor mange mænd vil vise en tyk kæreste frem for vennerne?

Nu er det heldigvis hverken alle mænd eller alle kvinder, der er så primitiv
at vælge kærester efter udseendet.

Nette

Fra : Claus Lauritsen

Dato : 08-01-03 09:43

Hej

Piger med kvindelige former er dejlige, hellere for meget end for lidt.
Mange kvinder er desværre at for selvudslettende de tror de er overvægtige,
og så ser de skide godt ud, det er fandemig et paradoks.!

Claus

Fra : Mille

Dato : 08-01-03 19:24

"Peter W. Bosse" <peterw.bosse@get2net.dk> skrev i en meddelelse
newsMS9.11898$4n3.9697@news.get2net.dk...

> Hvor mange mænd vil vise en tyk kæreste frem for vennerne?
>
> --
> Mvh.
> Peter W. Bosse

Enhver mand, der ved hvad kærlighed er!