SQL i VB6
Fra : Lasse Eskildsen

Dato : 07-01-03 12:53

Hej!

Er der nogen der ved, om det er muligt at anvende SQL sætninger i vb som man
gør i asp? Og evt. hvordan?

På forhånd tak

Lasse

Fra : Mikkel Jørgensen

Dato : 07-01-03 16:13

Hej Lasse

Ja, du kan godt "programmere" SQL i VB6, hvordan du gør kan jeg ikke lige
sige da jeg ikke har så meget forstand på det, har kun prøvet det 2 gange
såååå ;)

Mvh.

Mikkel Jørgensen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 07-01-03 19:44

Som svar på skriblerier forfattet af Lasse Eskildsen

> Er der nogen der ved, om det er muligt at anvende SQL sætninger i vb
> som man gør i asp? Og evt. hvordan?

Stort set på samme måde som i ASP
Uddyb venligst spørgsmålet

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Christian

Dato : 09-01-03 07:01

Du kan gøre det på præcis samme måde som i ASP, men du kan også gøre
det på en nemmere måde, men kan ikke lige huske hvordan...