Radeon 8500DV til salg på QXL core 275 / 5~
Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 07-01-03 12:39

Jeg har set dette kort til salg på QXL med de helt forkerte data vedkomende
skriver core 275 / 550 ram clok Mig bekendt har kortet kun core på 190 /
230. Det er de oplysninger jeg har på kortet jeg køre selv med det de
oplysninger der bydes under er derfor helt forkerte da det ikke er halvt så
hurtig. Jeg har sent sælger et spørgsmål vedrørende dette.
Jeg vil da kun blive glad og noget overrasket hvis det han angiver i QXL
passer ? Venligst Glenn

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 07-01-03 13:20

"Glenn Hagedorn" <nospam@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> hurtig. Jeg har sent sælger et spørgsmål vedrørende dette.
> Jeg vil da kun blive glad og noget overrasket hvis det han angiver i QXL

rettelse: Chipclock 230 ram clok 380, hvis nogen skulle være i trivl er det
et grafikkort fra Hercules
Venligst Glenn.

Fra : Per Larsen

Dato : 07-01-03 13:24

Det er et Radeon 8500 LE, LE versionen er ikke nødvendigvis samme hastighed
som reference boardet fra ATI.

Mvh.
Per

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 07-01-03 19:47

"Per Larsen" <tigerfroen@REMOVETHISvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Det er et Radeon 8500 LE, LE versionen er ikke nødvendigvis samme
hastighed
> som reference boardet fra ATI.
>
> Mvh.
> Per

Ikke nødvendigvis men det er et 8500DV Jeg har selv kortet, twek programmet
fortæller mig at den kun køre 190 /230 med 350 ramdac
Så skal de 190 ganges med 2 ledt snyd men det gælder alle kort i den klasse
det bliver 380 ram clok. Twek programmet har jeg før brugt til at se
hastigheden på grafik kortet sandra sisoft i fuld version kan man vist også
se spefikationerne med.