Dækkeservietter
Fra : Iben Holst

Dato : 07-01-03 12:28

Hej!

Jeg har købt nogle meget søde og smukke dækkeservietter til vores spisebord,
men der er det meget irriterende problem, at de skrider/glider uhyggeligt
nemt. Er der noget jeg kan sætte under dem for at forhindre det ??

Iben

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 07-01-03 12:36

"Iben Holst" <ria@os.dk> writes:

> Jeg har købt nogle meget søde og smukke dækkeservietter til vores spisebord,
> men der er det meget irriterende problem, at de skrider/glider uhyggeligt
> nemt. Er der noget jeg kan sætte under dem for at forhindre det ??

Du kan købe sådan noget skridnoget til tæpper. Det bruger mine
forældre i campingvognen og vi bruger det til små tæpper. Jeg har også
set det brugt på spisebordet på sejlskibe for at forhindre maden i at
glide frem og tilbage. Det er ikke ret tykt, og ligner sådan et net
man har lavet af tyktflydende lim, der så er tørret. Jeg aner ikke
hvad det hedder, men mon ikke det kan købes i tæppeforretninger,
byggemarkeder, skibsprovianteringer el.l.? Sidst jeg købtenoget var
det i Netto.

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.triane.dk, juletræer, dekorationsmateriale og julebutik

Fra : PH

Dato : 07-01-03 13:48

> [...]
> hvad det hedder, men mon ikke det kan købes i tæppeforretninger,
> byggemarkeder, skibsprovianteringer el.l.? Sidst jeg købtenoget var

Jydsk sengetøjslager har et også

Fra : Iben Holst

Dato : 08-01-03 09:49

Det er helt pinligt, for det kender jeg faktisk godt og har det egentlig
selv til hynder på stolene. De er dog runde og alt for tykke, men jeg er
lige ved at tro at jeg har set det tyndere - og i en lang bane.

Tak for reminderen!

Iben