Skal min thunderace omdyses ??
Fra : Peter Jakobsen

Dato : 07-01-03 11:12

Jeg har fundet ud af, at den forrige ejer har udskiftet luftfilter til kn,
og sat en MIVV slip-on på..
http://makeashorterlink.com/?O17E23DF2

Er det nødvendigt at få den dyset om pga dette (vil nødig have den brænder
sammen hvis den kører for "magert").

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
http://dfm.divvy.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-01-03 13:27

Personligt ville jeg gøre det. Jeg fik hele 10 hk mere ud af det, da jeg
skiftede potte og fik den dysset (CBR1100). Og så er man jo sikker på at den
ikke kører for magert og at den kører helt optimalt. Jeg gav lidt mindre end
en tusse.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 07-01-03 16:25

"Peter Jakobsen" <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> wrote in message

> Er det nødvendigt at få den dyset om pga dette (vil nødig have den brænder
> sammen hvis den kører for "magert").

Producenten
http://makeashorterlink.com/?D2AA36EF2
hævder godt nok at det ikke er nødvendigt, men da der også er monteret
KN-filter, ville jeg nok foretrække at få den dysset..

M.v.h.
Thore Jensen

Fra : armand

Dato : 07-01-03 19:35

Peter Jakobsen <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> skrev i en
> [...]
> http://makeashorterlink.com/?O17E23DF2
>
> Er det nødvendigt at få den dyset om pga dette (vil nødig have den brænder

Den eneste der specifikt kan svare dig på dét, er en mekaniker med både
rullefelt og CO-tester!!

Hvor bor du i landet??

--
Armand.

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 08-01-03 00:31

--
"armand" <cfs29307@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Peter Jakobsen <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> skrev i en

> Den eneste der specifikt kan svare dig på dét, er en mekaniker med både
> rullefelt og CO-tester!!
>
> Hvor bor du i landet??

Jeg bor i Århus c.

Havde tænkt på at tage den op til Rydberg hvis det er nødvendigt..

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
http://dfm.divvy.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : armand

Dato : 08-01-03 01:11

> Hvor bor du i landet??
> >
> Jeg bor i Århus c.
>
> Havde tænkt på at tage den op til Rydberg hvis det er nødvendigt..

Finn Villadsen - FV-motor i Borum er gud når det gælder inddysning og
trimning!!

Læs snakken om ham i tråden:
"Hvornår skal man tage sin mc til værkstedet?"
Link: news:avc2cf$c17$1@sunsite.dk

Rydberg er også populær; men jeg kan ikke gennemskue om det er p.g.a. store
tunings-armbevægelser :-/

--
Armand.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 08-01-03 11:21

"Rydberg er også populær; men jeg kan ikke gennemskue om det er p.g.a. store
tunings-armbevægelser :-/"

Det er muligt at det er en af grundene, men jeg har altid været fuldt
tilfreds med den service han tilbyder.
Han har flere gange afhentet og bragt (1x) min MC til døren, u/b. Jeg har
engang haft besøg af en af hans mekkere dagen før jeg skulle på ferie. Det
var panik, men han hjalp. Jeg ringede kl. 19. Han kom kl. 20 og var færdig
kl. 22 og jeg var klar til at køre næste morgen. Han har også afhentet min
kærestes tidligere Kawa lidt uden for Svendborg u/b.

Når man er kunde hos ham kan man ringe i ugens 7 dage og få afhentet sin MC,
overalt i DK, hvis man haverere. Også selv om det kun er en lille DT175 (er
prøvet).

Men jeg indrømmer også at være en meget god kunde hos ham :-/
Så muligvis har jeg betalt godt for denne service
Men jeg synes nu ikke hans priser har været urimelige i forhold til andre,
som fortæller hvad de betaler.

Og så er der jo lige den årlige julefrokost

Fra : armand

Dato : 08-01-03 16:10

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk <xng@post.cybercity.dk> skrev i en
> [...]
> Men jeg indrømmer også at være en meget god kunde hos ham :-/
> Og så er der jo lige den årlige julefrokost

Jup!
Det stemmer overens med havd jeg har hørt fra anden side også.
Men min skepsis hængte på "evnerne" i forhold til Villadsen, som jeg(!)
regner for nærmest at kunne trylle!

--
Armand.

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 08-01-03 14:33

Tjaaa det hjæper nok altid

personligt vælger jeg Pro Bike. Min YZF har iøvrigt en date med bents
rullefelt og en omdysning i marts...

Holder du os lige orienteret hvad du yder før og efter ????

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen
yzf1000r-99
http://dfm.divvy.dk/?id=155

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 08-01-03 16:45

Ja, ham har jeg heller ikke noget at udsætte på, har selv brugt ham, af og
til. Men har har jo ofte travlt. Men det er jo et positivt problem. Men det
er min fornemmelse at han er meget kompetent.