Forslag om forening
Fra : Poul Kristensen

Dato : 07-01-03 09:38

Jeg foreslår at man opretter en forenning til bekæmpelse af de danske
biskoppers magtsyge. den skal fungerer bl.a. gennem læserbreve, men med
planlægning og strategi. Mål: undgå en bispekirke, og stimuler folkekirken

m.v.h.
poul kristensen

Fra : erik larsen

Dato : 07-01-03 12:18

"Poul Kristensen" <#ALIAS_NAME@#ALIAS_DOMAIN> skrev i en meddelelse
> [...]
> biskoppers magtsyge. den skal fungerer bl.a. gennem læserbreve, men med
> planlægning og strategi. Mål: undgå en bispekirke, og stimuler

Hu-Hu-Hu og mere Hu-Hu

Vil du fratage Biskoperne og deres lakajers levebrød er den nemmeste vej, at
udmelde dig af Biskopernes enevælde og begynde at tilbede Jesus i sandhed og
Ånd.

ErikL

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 09-01-03 20:50

"erik larsen" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
at
> udmelde dig af Biskopernes enevælde og begynde at tilbede Jesus i sandhed

Luther kunne nok ikke have sagt det bedre?

Anders Peter Johnsen

Fra : erik larsen

Dato : 11-01-03 13:21

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> skrev i en meddelelse
> "erik larsen" <eriklarsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> at
> og
>
> Luther kunne nok ikke have sagt det bedre?

Ikke da han er død, men Lutheranerne kan

ErikL