Bestil Rejsen i Sverige ????
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 07-01-03 09:04

Davs NG

for et stykke tid siden hva da nogle som snakket om at det godt kunne betale
sig at bestille sin rejse i sverige.
pga af deres penge er minde vær.
nogle da kender noget til det ??
www ????
jeg skal til tyrkiet til sommer i september månde ??

håber at da er nolge da kan hjælpe mig

hilsen thomas

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 07-01-03 10:37

"Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> wrote in message news:3e1a8a03$0$201
> for et stykke tid siden hva da nogle som snakket om at det godt kunne
betale
> sig at bestille sin rejse i sverige.

det kan det også...

Jeg har bestilt 2 billetter til Phuket i marts.

Jeg har givet 13500,- svenske pesetas, træk 20% fra, så er vi nede på
omrking 10.500 danske.

Jeg søgte på prisen via www.solfaktor.com

Mvh.

Kim Jørgensen

Fra : Coppi

Dato : 07-01-03 14:17

Hej kim.

Nu ved jeg godt, at jeg nu stiller et andet spørgsmål, men hvor skal du så
rejse fra.

Jeg spørger fordi vi bor i nordjylland og derfor i forvejen skal rejse
langt, for at nå Kastrup.Men på det anden side, toget kører vel også til
Malmø.

Og så . Hedder lufthavnen i Malmø, Arlanda, eller ?

Og flyver de i det hele taget oversøisk fra Malmø ?

coppi

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 07-01-03 14:48

"Coppi" <annie321@privat.dk> wrote in message news:3e1ad353$0$195
> [...]
> Jeg spørger fordi vi bor i nordjylland og derfor i forvejen skal rejse
> langt, for at nå Kastrup.Men på det anden side, toget kører vel også til

Det fede ved at købe min billet i Sverige er, at afrejsen foregår fra
Kastrup, dog kan man også komme afsted fra Malmø lufthavn, der hedder
Styrup.

Go ferie

Kim

Fra : Coppi

Dato : 07-01-03 19:33

whauuuuh

det må prøves

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 07-01-03 20:05

> det må prøves

Tja, hvorfor ikke, man er vel sin egen pung nærmest.

Vær dog obs på at du kan få problemer med at betale rejsen.

Jeg snakkede med min bank, der mente at det næsten var ligeså billigt at
sejle over og betale på et svensl posthus, som at lave overførslen hos dem.

Jeg løste det ved at kontakte Apollo i Stockholm, der modtog Visa, så jeg
faxede mit visanummer, og de hev derefter depositummet.

Mvh.

Kim

Fra : Jörgen

Dato : 08-01-03 13:40

Gå in på de svanska hemsidorna (www.ving.se www.fritidsresor.se www.spies.se
m.fl) och se hur priserna ligger. Det går i regel att betala med Visa,
MasterCard.
Längre resor till t.ex. Asien Amerika m.fl avgår ofta från Kastrup. Annars
från Sturup (Malmö).

M.v.h. Jörgen http://w1.404.telia.com/~u40420732/

Fra : Coppi

Dato : 08-01-03 14:17

Hej Kim og Jørgen.

Mange tak for svarene.

Det bliver nok ikke før næste år forsøget skal gøres, vi tager til Goa om en
uge.

Og ligefrem, at tage toget til Kastrup for en uges sommerferie, som vi
alligevel får på tilbud ( vi rejser uden for sæsonen), det ville nok være
lige i overkanten.

Men helt sikkert vores årlige vinterferie, det skal prøves.

coppi