Trials-game igen igen ..
Fra : Hans Joergensen

Dato : 07-01-03 03:26

Halløj ...

Jeg sad lige og stenede lidt, så nu ligger der en fuld udgave af
Trials-spillet her: http://ph33r.dk/trials/

Med hele 3 tracksæt ..

Pro, er vist jævnt svær ... :)

mvh Hans, #mc.dk på undernet? :)

--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 07-01-03 16:02

Hans Joergensen wrote:
> Jeg sad lige og stenede lidt, så nu ligger der en fuld udgave af
> Trials-spillet her: http://ph33r.dk/trials/

Selvom det er småt med kommentarer, ser det dog ud til at være
populært nok ..

100 gange er spillet blevet hentet fra webserveren, siden jeg postede
url'en herinde ...

Burde nok arbejde på et bedre design, hvis jeg får taget mig sammen ..

Er der iøvrigt nogle der synes om iden med et decideret billed-galleri ?
Jeg overvejer lidt at stille server-plads til rådighed til et
d.f.m-billedarkiv, hvilket også vil kunne spare folk for at bruge de binære
grupper i mange tilfælde..

Forløbig er iden at bruge et stykke perl-kode der hedder Apache::Gallery
til selve galleriet, og lave upload via ftp til det..

En lille demo kan ses her, hvor testbrugeren 'Ged' har uploadet lidt billeder.
http://dfm.nathue.dk
(Men kun et enkelt MC-billede, fra Mads Lund's side;)

Det eneste jeg mangler er at rette lidt til i html'en, bygge en
brugeroprettelses-side og måske overveje hvor stor en quota de enkelte brugere
skal have.

mvh Hans

--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 08-01-03 21:52

> [...]
> Jeg overvejer lidt at stille server-plads til rådighed til et
> d.f.m-billedarkiv, hvilket også vil kunne spare folk for at bruge de

Jamen... Er http://dfm.divvy.dk ikke god nok længere?

Hilsner,

Tony
http://dfm.divvy.dk/tony_lorentzen
(ophavsmanden til dfm.divvy.dk)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-01-03 22:16

Tony Lorentzen wrote:
> Jamen... Er http://dfm.divvy.dk ikke god nok længere?

Det var mere tiltænkt til billeder af maskiner og træf og stumper og
den slags, ikke i samme stil som divvy .. :)
Samt måske små filmklip og den slags ...

mvh Hans

--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 08-01-03 22:40

> Det var mere tiltænkt til billeder af maskiner og træf og stumper og
> den slags, ikke i samme stil som divvy .. :)
> Samt måske små filmklip og den slags ...

Ahh... Ja det tror jeg ikke jeg har båndbredde til men godt "initiv"
alligevel.

Hygge,

Tony

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-01-03 22:43

Tony Lorentzen wrote:
> Ahh... Ja det tror jeg ikke jeg har båndbredde til men godt "initiv"
> alligevel.

Jeg har ihvertfald båndbredde til at hoste det ..
Det er iøvrigt næsten færdigt, mangler bare en 10-20 linier i det
perlscript der skal oprette brugerne .. ;) og så lidt html..
Jeg ved ikke om jeg får det lavet iaften, men ellers om et par dage.. :)

mvh Hans

--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Peter Aagaard

Dato : 08-01-03 23:57

> Det var mere tiltænkt til billeder af maskiner og træf og stumper og
> den slags, ikke i samme stil som divvy .. :)
> Samt måske små filmklip og den slags ...
> mvh Hans

Jeg synes da det lyder som en god idé som alternativ til news-servere, hvor
mange ikke kan hente billeder og filer.
Samtidig kan det være en hjælp til os, ikke faglige, der ikke altid kender
de teknikske udtryk, vi kan lige poste et billed med, hvordan skiller jeg
denne dims ad, har nu prøvet i tre dage det og det og det osv.
Det kan også være et godt salgs- købssted, hvis man har noget til salg,
eller der er noget man mangler, kan man bruge, klik her, for at se billed,
der er jo mange der stadig ikke har deres egen hjemmeside at vise sådan
noget på.

Mvh. Peter

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 07-01-03 17:20

> Halløj ...
>
> Jeg sad lige og stenede lidt, så nu ligger der en fuld udgave af
> Trials-spillet her: http://ph33r.dk/trials/

Fedt nok.. Godt gået..

--
MVH Kenneth Egholm
www.RaptorMC.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 07-01-03 17:41

Kenneth Egholm wrote:
> Fedt nok.. Godt gået..

Jow deet ...
Det tog lige et par timer, og så måtte jeg benytte diverse skumle
programmer for at regne ud hvilke filer man skulle hente ned og sådan. :)

Hvad siger du til pro-banerne ? de er fanme ikke det nemmeste i verden.

mvh Hans

--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 08-01-03 18:21

> Jow deet ...
> Det tog lige et par timer, og så måtte jeg benytte diverse skumle
> programmer for at regne ud hvilke filer man skulle hente ned og sådan.
:)

> Hvad siger du til pro-banerne ? de er fanme ikke det nemmeste i
verden.

Nej, det er de sku ikke.. Der er jeg godtnok stået af.. Men måske en dag
man har lidt mere tid

MVH Kenneth..

Fra : Jakob Birk Hansen

Dato : 07-01-03 20:48

> Halløj ...
>
> Jeg sad lige og stenede lidt, så nu ligger der en fuld udgave af
> Trials-spillet her: http://ph33r.dk/trials/
>
> Med hele 3 tracksæt ..
>
> Pro, er vist jævnt svær ... :)

Hvor pokker kommer pro banerne fra ? De er da ikke i den retail version jeg
har købt

Jakob

Fra : Hans Joergensen

Dato : 07-01-03 20:57

Jakob Birk Hansen wrote:
> Hvor pokker kommer pro banerne fra ? De er da ikke i den retail version jeg
> har købt

Jeg debuggede dem frem ;)
Faktisk fandt jeg det meste af spillet på en eller anden tysk server, dog
som et rip hvilket gjorde det besværligt at downloade direkte..

mvh Hans

--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : bo-gsx-R