Donnie Darko
Fra : /Ole

Dato : 07-01-03 01:59

Hej kære gruppe

Nu har jeg snart hørt mange tale om filmen "Donnie Darko", derfor besluttede
jeg mig her til aften at se den.
Jeg havde intet hørt om filmen, ej heller set klip fra den, så jeg havde
ingen idé om indholdet og genren.

Jeg konstaterede at den lå nr. 91 på imdb's liste over de mest seværdige
film, hvilket var højere end mange andre prominente film, som jeg selv har
kvalitetsstemplet...

Jeg sidder nu tilbage med en mærkelig følelse. WHAT?!?

Jeg fattede ikke en klap! Er jeg dum? Eller skal den bare ses flere gange?
Hvad er der med den trampolin, noget symbolsk? Kan nogen fortælle mig et
eller andet opklarende om denne film?

/Ole

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-01-03 06:54

"/Ole" <ossk01@hum.auc.dk> writes:

> Jeg fattede ikke en klap! Er jeg dum? Eller skal den bare ses flere gange?
> Hvad er der med den trampolin, noget symbolsk? Kan nogen fortælle mig et
> eller andet opklarende om denne film?

Der er to skoler:

1) DD er en genial og bevidsthedsudvidende film.

2) DD er en gang prætentiøst sludder, som heller ikke instruktøren
fatter. (Men den har nogle eminent skægge enkeltscener)

Jeg tilhører den anden skole.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Let's do the Time Plot, again..."
The RockBear. ((^)) - A comment on Star Trek in

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 07-01-03 08:01

Peter B. Juul wrote:

> [...]
>
> 2) DD er en gang prætentiøst sludder, som heller ikke instruktøren
> fatter. (Men den har nogle eminent skægge enkeltscener)

Og så er der den tredje skole, som synes, den er en ok oplevelse, uden
dog at være enige med hverken den første eller den anden skole

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Lasse

Dato : 07-01-03 12:51

"Kevin Edelvang" <barok@DETTE.skal.fjernes.mail.dk> wrote in news:avdu29
$iaf$1@sunsite.dk:

> Og s† er der den tredje skole, som synes, den er en ok oplevelse, uden
> dog at v‘re enige med hverken den f›rste eller den anden skole

Jeg vil bare gerne have mine skolepenge tilbage; jeg har ikke set filmen :)

vh
Lasse

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 07-01-03 20:43

"Lasse" <ytt@ll.not.real> wrote in message
> [...]
> $iaf$1@sunsite.dk:

> Jeg vil bare gerne have mine skolepenge tilbage; jeg har ikke set filmen

Hihi - jeg gider da ikke gå i nogle af de der skoler så!

MvH Aragorn_dk