Forskel på G2 og G4
Fra : Steen Alexandersen

Dato : 07-01-03 01:05

Er der en generel forskel på geforce2 og geforce4 ?
Spørger af uvidenhed :)

På forhånd tak
Steen

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 07-01-03 12:06

> Er der en generel forskel på geforce2 og geforce4 ?

Generelt er der jo tale om en helt ny chip og deraf en helt ny
chiparkitektur. Man kan overordnet sige at forskellen er teknologi. Jeg ved
ikke hvor meget jeg skal gå i detaljer, da du jo skriver du er uvidende =)
Jeg er ikke klar over om du mener du bare ikke kender forskellene eller
generelt ikke ved noget om grafikkort og deraf de to ovennævntes forskelle.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk

Fra : Per Larsen

Dato : 07-01-03 12:21

Der er en kæmpe forskel

Her er et link hvor du kan se en forskel i ydelse på de 2 kort:
http://www6.tomshardware.com/graphic/20021218/vgacharts-04.html