Til Armand
Fra : Martin_P

Dato : 07-01-03 01:02

Hejsa,

Jeg har fundet en bog der vistnok tilhører dig - jeg lånte den af dig
da du var oppe for at hente den CBR ved Thisted

Send venligst en mail til martin@smirge.dk med din adresse, så bogen
kan få rette ejermand igen

P.S. Det er en værkstedbog til en Suzuki 250T

Martin_P

Fra : m.grewy

Dato : 07-01-03 01:03

Martin_P wrote:
:: Hejsa,
::
:: Jeg har fundet en bog der vistnok tilhører dig - jeg lånte den af dig
:: da du var oppe for at hente den CBR ved Thisted
::
Hvad for en CBR ?
ARMAND der er vist noget du ikke har fortalt :)

Michael

Fra : flemsus

Dato : 07-01-03 01:18

"m.grewy" <grewy@fjern-mig.mc-chaufforerne.dk> wrote in message
> [...]
> ::
> Hvad for en CBR ?
> ARMAND der er vist noget du ikke har fortalt :)

Jeg tror at han er en SKABS-HONDA!!!!! Spring dog ud i stedet for at
undertrykke dine helt naturlige og ægte følelser Armand.

Mvh. Flemming Sørensen VFR

Fra : armand

Dato : 07-01-03 17:59

m.grewy <grewy@fjern-mig.mc-chaufforerne.dk> skrev i en
> [...]
> ::
> Hvad for en CBR ?
> ARMAND der er vist noget du ikke har fortalt :)

Der er meget der går dine ører forbi!

Men det er rigtigt nok: Jeg har hele to Honda'er i garagen nu!

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-01-03 19:30

armand wrote:

> Der er meget der går dine ører forbi!
>
> Men det er rigtigt nok: Jeg har hele to Honda'er i garagen nu!

Jamen dog! Hvad er det så for en cbr? Vi har _krav_ på at vide det!
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 ___________________________________________________________

Fra : armand

Dato : 07-01-03 20:42

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

> Jamen dog! Hvad er det så for en cbr? Vi har _krav_ på at vide det!

Min mund er lukket med syv segl.
Det bliver nok Grewy, som er den nærmeste til at grave historien frem

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-01-03 20:46

armand wrote:

> Min mund er lukket med syv segl.

Hva' hulen?!? Det ligner ikke dig!

> Det bliver nok Grewy, som er den nærmeste til at grave historien frem

Så er det hermed blevet hans opgave! (bare gå til ham, Michael!)

Fra : Anders Thorup

Dato : 07-01-03 21:11

> Min mund er lukket med syv segl.
> Det bliver nok Grewy, som er den nærmeste til at grave historien frem

Lad mig gætte!! du skal til at lave gearkasse??

MVH
Anders Thorup
Suzuki 250 GSX ´82
http://dfm.divvy.dk/Anders_Thorup
Opret din profil og se andres på http://dfm.divvy.dk

Fra : armand

Dato : 08-01-03 00:46

Anders Thorup <Daffy@it.dk> skrev i en

> Lad mig gætte!! du skal til at lave gearkasse??

Det er IKKE en CBR600F4!!

Og der ér en del at lave på'en

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 08-01-03 01:07

armand wrote:

> Det er IKKE en CBR600F4!!

F3, eller F2?

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 08-01-03 07:43

"armand" <cfs29307@vip.cybercity.dk> writes:

> Anders Thorup <Daffy@it.dk> skrev i en

> Det er IKKE en CBR600F4!!
>
> Og der ér en del at lave på'en

Hornet 600? Men det er selfvfølgelig kun en CB...

--
Mikkel
motortosse.dk - Save the Whales -- Harpoon a Honda.

Fra : armand

Dato : 08-01-03 15:42

Mikkel Christensen <mic@rrxnord.dk> skrev i en

> Hornet 600? Men det er selfvfølgelig kun en CB...

Buddene bevæger sig mod målet!!

--
Armand.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 08-01-03 16:32

"armand" <cfs29307@vip.cybercity.dk> writes:

> Mikkel Christensen <mic@rrxnord.dk> skrev i en

> Buddene bevæger sig mod målet!!

Hmm... Har du haft lånt din kvæstede CB4½ ud?

Fra : armand

Dato : 08-01-03 18:26

> Hmm... Har du haft lånt din kvæstede CB4½ ud?

Nix!
Den ligger stadig spredt over det meste af Fredericia!

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 08-01-03 17:13

armand wrote:

> Buddene bevæger sig mod målet!!

En smadret CBR600*, der skal ombygges til noget Hornet-lignende?...
Hmmm...
--
mvh Jes Vestervang - der lige har fundet ud af at Harald Nyborgs 20-kroners
skydelære ikke er fem potter pis værd, men det kom nu ikke som nogen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 08-01-03 17:20

armand wrote:

> Mikkel Christensen <mic@rrxnord.dk> skrev i en

> Buddene bevæger sig mod målet!!

CB500 Four fra '76?

Fra : armand

Dato : 08-01-03 18:27

> CB500 Four fra '76?

Bingo!
Syv minutters research lønnede sig, hva'?

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 08-01-03 18:54

armand wrote:

> Bingo!

Jaah, jubii!

> Syv minutters research lønnede sig, hva'?

Hvad? Det var da et gæt ud i den blå luft Men google er ret hjælpsom