virusscanner over internettet, haster
Fra : Betinaaaaa

Dato : 06-01-03 23:58

Min venindes antivirus kan ikke køre, hun siger at der findes et sted
hvor man kan checke den over internettet

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin Schultz

Dato : 07-01-03 00:06

"Betinaaaaa" <Betinaaaaa.news@kandu.dk> writes:

> Min venindes antivirus kan ikke køre, hun siger at der findes et sted
> hvor man kan checke den over internettet

Dette indløg høre mere hjemme i dk.edb.sikkerhed.virus hvor de
sikkert kan give dig et godt svar.

Martin

--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider
til ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 07-01-03 14:29

Martin Schultz wrote:
> Dette indløg høre mere hjemme i dk.edb.sikkerhed.virus hvor de
> sikkert kan give dig et godt svar.

Ja, men den gruppe giver kandu.dk ikke adgang til, hvorfor posten
meget naturligt havner her..

mvh Hans

--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Kasper Dupont

Dato : 07-01-03 14:46

Hans Joergensen wrote:

> Ja, men den gruppe giver kandu.dk ikke adgang til, hvorfor posten
> meget naturligt havner her..

Det bliver den jo ikke mindre off-topic af. Endnu en gang kan man
kun bebrejde kandu, eller måske brugerne. Men når kandu ikke giver
adgang kan man jo bare bruge sin nntp klient i stedet. Mig bekendt
findes dk.edb.sikkerhed.virus på de fleste danske udbyderes
newsservere.

for(_=52;_;(_%5)||(_/=5),(_%5)&&(_-=2))putchar(_);

Fra : Hans Joergensen

Dato : 07-01-03 15:00

Kasper Dupont wrote:
> [...]
> adgang kan man jo bare bruge sin nntp klient i stedet. Mig bekendt
> findes dk.edb.sikkerhed.virus på de fleste danske udbyderes

Tjah .. news-abuse@wol.dk er vel et godt sted at starte
(For, abuse, det er godt nok hvad det er)

mvh Hans

--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : morten l

Dato : 07-01-03 00:18

"Betinaaaaa" <Betinaaaaa.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Min venindes antivirus kan ikke køre, hun siger at der findes et sted
> hvor man kan checke den over internettet

> http://www.kandu.dk/

kan man ved www.pandasoftware.com

morten

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 07-01-03 00:18

Betinaaaaa wrote:

> Min venindes antivirus kan ikke køre, hun siger at der findes et sted
> hvor man kan checke den over internettet

<http://www.antivirus.com>, klik på "Free Online Scan" og du er
kørende. Du behøver ikke lade dig registrere for at bruge
scanneren..

--
Hygge..
Thomas

<http://carftp.com> - a library of car videos.

Fra : Per Nielsen

Dato : 07-01-03 09:10

"Betinaaaaa" <Betinaaaaa.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Min venindes antivirus kan ikke køre, hun siger at der findes et sted
> hvor man kan checke den over internettet

Og jeg supplerer lige med
http://housecall.virus112.com/