Ski Ferie - Pris?
Fra : Kim Sørensen

Dato : 06-01-03 21:52

Hejsa.

Vi er nogle stk. som har snakket om at vi godt kunne tænke os at prøve at
komme på ski ferie (Alpin).

Jeg har så prøvet at finde ud af nogle priser, men det er ikke helt nemt..

Nogen som kan anbefale en rejsearangør el.lign. ?

Nogen som har nogle komplet priser per person. alt incl. Bus/tog ski leje +
liftkort? Vi er et sted mellem 4-8 person alt efter prisen
Vi havde tænkt os noget omkring 2500-3000 pr mand incl alt (uden mad og
after skiing) Kan det lade sig gøre?
Hvor i verden det bliver er stort set lige meget, bare der er sne

/Kim

Fra : jo

Dato : 07-01-03 10:45

"Kim Sørensen" <REMOVETHISmailbox@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> after skiing) Kan det lade sig gøre?
> Hvor i verden det bliver er stort set lige meget, bare der er sne

Hej
Så vil jeg anbefale Åre i Sverige. var der sidste år . Vi tog afsted med
snetoget fra københavn og var der næste dag . Vi havde en hytte tegelfjall
lige ved pisterne. Liftkort( skr . 1400) var inkluderet i prisen 4.500,- kr
pr person- Det var rejsen faktisk også, Skileje var skr. 900 for ugen. det
er faktisk ret dyrt at tage på skiferie. Leje af ski og især liftkort kan
være noget dyre.
og mange gange er det ikke med i prisen. Vi tog hjem lørdag med tog igen
efter en meget læker tur.
jesper

Fra : Ole Nielsen

Dato : 07-01-03 11:06

"Kim S rensen" <REMOVETHISmailbox@tdcadsl.dk> wrote in message news:<3e19ec62$0$47065$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> [...]
> after skiing) Kan det lade sig gøre?
> Hvor i verden det bliver er stort set lige meget, bare der er sne

Prøv Uhrskov på tv2.dk - der kan i nemt finde noget.

Men tag nu sydpå - det koster næsten det samme.

mvh
Ole

Fra : Sørensen

Dato : 08-01-03 22:28

www.team-benns.com
De er rimelig billige. Har turer til Norge, Sverige, Østrig og en enkelt til
Frankrig.
Østrig i 6 hele skidage, med mad, ski, liftkort, bus osv... ca. 3500 det er
meget billigt...