Master of Orion 3
Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 06-01-03 20:39

Er jeg den eneste der glæder mig som et lille barn til dette spil?

Udgivelsen er lige om hjørnet, og udkommer om 9 dage herhjemme, hvis spillet
ikke bliver udsat igen.

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...

--
Jacob H. Nielsen
http://boomtown.net - Nyheder, artikler og anmeldelser

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 07-01-03 02:00

Jacob Herold Nielsen wrote:
> Er jeg den eneste der glæder mig som et lille barn til dette spil?

Nej

> Udgivelsen er lige om hjørnet, og udkommer om 9 dage herhjemme, hvis spillet
> ikke bliver udsat igen.
>
> Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...

Jeg vil se i butikkerne før jeg tror det.

Mvh

Bruno

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 07-01-03 02:05

iddqd@worldonline.dk wrote:
> Jeg vil se i butikkerne før jeg tror det.

Dont shoot the mesenger:
------------------
Monday, January 6, 2003 - 8:29 am CT
Master of Orion 3 Update

Reported by: Ian Smithers

The first official words on Master of Orion 3 in 2003 sound a lot like
last year's final words: "almost ready - but not quite." Publisher
Infogrames reports that Quicksilver has completed their move to new
offices and all the testers are back onboard and hard at work. In an
effort to cut down on the regression testing phase - which normally
takes up to three weeks - they've hired more testers and are now
estimating that it'll take only one week. An Infogrames producer
commented in the game's public forum that they would release MOO3 only
when "every known and documented crash bug and save game corruption bug
is out of the game." The only concrete word on its release date is
sometime before Feb. 28.
-----------------

Fundet på Avault.

Mvh

Bruno

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 07-01-03 02:59

> [...]
> when "every known and documented crash bug and save game corruption bug
> is out of the game." The only concrete word on its release date is

Aha! Ifølge Chantz, produceren på spillet, er de netop gået ind i final
regression testing. Jeg ved ikke hvor meget du har fulgt med, men der var
vidst en sidste showstopping bug, der crashede spillet, og derfor brugte de
mere tid en planlagt på det. Hvis det der står der passer, så kan spillet
være færdigt i denne uge (altså hvis final regression testing er reduceret
til en uge pga. de ekstra testere...)

Infogrames har spillet stående til den 15. herhjemme på deres liste. Jeg
tror ikke selv på den dato, men jeg tror den kan nå at gå guld deromkring...

Kryds fingre :D

--
http://shop.boomtown.net - Med aktuelle tilbud, hver uge

Fra : ASKF

Dato : 28-01-03 13:39

Jacob Herold Nielsen ytrede sig i <avdc9m$fi0$1@sunsite.dk> med dette:

[snip]
>Infogrames har spillet stående til den 15. herhjemme på deres liste. Jeg
>tror ikke selv på den dato, men jeg tror den kan nå at gå guld deromkring...

I følge <http://apolyton.net/moo3/> er den sandsynlige dato 25/2, i sær
pga. denne press-release <http://biz.yahoo.com/bw/030124/242237_1.html>,
der angiver den 25/2 som ny officiel dato.
Da det er samme dato der er sat for Galactic Civilizations er det vel
ikke umuligt at der bliver lavet en kombineret release (køb begge spil
for 1½ spils pris - og nej jeg vil ikke satse penge på det!).

[24 January 2003, 15:32]
Rantz Hoseley, the game's Art Director at Quicksilver:

"The date we were told for gold announcement would be today and that
stores would be the first part of Feb[ruary]. What IG decides to do, is
up to their marketing forces and such. Replication and distribution
*can* occur in as little as a week if a print rush is put on it."

<http://moo3.quicksilver.com/main.html> er et dejligt syn, for alle os
der venter med længsel
Allan Stig Kiilerich Frederiksen