Amsterdam
Fra : John K

Dato : 06-01-03 19:30

Hej

Jeg skal et smut til Amsterdam i februar måned.

Hvad skal man se i Amsterdam?

Er der andre byer der er værd at aflægge et besøg, når man nu er i
Nederlandene?

Samtidig leder jeg efter et godt men billigt overnatningssted, samt en
billig transportmulighed - tog er for dyrt.

Mvh

John K

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 07-01-03 05:42

Jeg ville nok kigge på http://www.eurolines.com for transport.
--
Mvh. Kai Hoffmann

Web-hotel med mulighed for spamfilter på mailen.
www.hoffmann.cc

Fra : John K

Dato : 07-01-03 11:40

"Kai Hoffmann" <nospam@hoffmann.cc> skrev i en meddelelse

> Jeg ville nok kigge på http://www.eurolines.com for transport.

Dem har jeg med i overvejelserne, og jeg har da også bestilt deres køreplan.

Mvh

John K

Fra : R. Ilsøe

Dato : 22-01-03 02:57

Inden man tager til Amsterdam bør man planlægge lidt hjemmefra, da det er en
by med mange attraktioner! Mener ikke det er alle kanalrundfarter der har
heldags-biletter... Mener kun det er "Museumsboot" der har det... Det var
det i hvert fald sidst jeg to' turen for 15 år siden

Amsterdam er fyldt med lækre markeder (ikke brugt, men nye ting bliver der
solgt)! Prøv feks. Dapperstraat, Mos Velt (Eller Mos Plijn), eller ta' jer
en hyggelig shoppe/osetur i Amsterdam Noord's indkøbs-center, "Boven't ij"!

En anden anbefalelsesværdig ting er at køre til Schillingvoude, som også er
beliggende i A'dam Noord. Ta' turen langs med diget... Det er SÅ smukt! Sto
evt. ind på en af de (få) holdepladser og gå op og kig ud over vandet.
Schrillingvodu ligger når man kører over Amsterdammerbrug og
Schrillingvouebrug imellem Amsterdam Noord og A'dam Oost.

Go' tur.

MvH
Rinnie Ilsøe (½ hollænder, tilbragt en stor del af livet i Amsterdam!)

Fra : John K

Dato : 22-01-03 20:18

> MvH
> Rinnie Ilsøe (½ hollænder, tilbragt en stor del af livet i Amsterdam!)

Takker for svar. Altid rart med lidt "insider" viden

Mvh

John K

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 07-01-03 15:25

Tag en tur på kanalrundfart. Du køber en billet som så gælder hele dagen, og
du kan stå af og på som du lyster. Båden holder ved alle de store
attraktioner. Ret smart.

Gå ikke glip af "Anne Frank-museet". Det var for os en stor oplevelse og en
positiv overraskelse.

Mvh
Pernille

Fra : John K

Dato : 07-01-03 16:39

"Pernille og Kennet" <pernille.kenneth@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> attraktioner. Ret smart.
>
> Gå ikke glip af "Anne Frank-museet". Det var for os en stor oplevelse og

OK, takker for info.

Mvh

John K

Fra : m.jensen

Dato : 07-01-03 16:18

> Samtidig leder jeg efter et godt men billigt overnatningssted, samt en
> billig transportmulighed - tog er for dyrt.
>

> Mvh
>
> John K

www.benns.dk har også busser til amsterdam så vidt jeg husker... de har
også nogle rimelige priser på hoteller...

mvh
morten