Tøj på skiferien?
Fra : / / dentro / /

Dato : 06-01-03 19:10

Jeg har fået mig en Quicksilver "windbreaker" tro jeg sådan en hedder. Det
er sådan en foret striktrøje ligesom de der kendte SOS trøjer.

Kan man stå på ski i Frankrig i sådan nogen, eller er det for koldt? Jeg
mener da at jeg har set folk stå på ski i dem, men der er også nogen der har
fortalt mig at man ikke kan fordi de bliver våde.

Kan man stå på ski i dem eller hvad?

/ / dentro / /

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 06-01-03 22:45

Hvis du ikke falder for tit og det ikke er først på sæsonen, så kan man
sikkert godt.

Fra : Søren R

Dato : 08-01-03 12:04

On Mon, 6 Jan 2003 19:10:06 +0100, "/ / dentro / /" <kena@mail.dk>
wrote:

> [...]
>mener da at jeg har set folk stå på ski i dem, men der er også nogen der har
>fortalt mig at man ikke kan fordi de bliver våde.

Det kan du sagtens. Jeg bruger dem selv. Men hvis du tager afsted
tidligt på sæsonen, og løber ind i høje minusgrader el. lign. vil jeg
nok anbefale dig at tage en ordenlig jakke på.

Desuden er det jo ikke en god ide at vælte alt for mange gange, og
slet ikke i nærheden af tøsne

Men under normale omstændigheder kan du sagtens bruge disse trøjer.
--
Søren R
Hader DU en reklame? - www.hadereklamer.dk

Fra : / / dentro / /

Dato : 08-01-03 16:06

"Søren R" <reinewald_noway_@hotmail.com> skrev i en meddelelse

: Det kan du sagtens. Jeg bruger dem selv. Men hvis du tager afsted
: tidligt på sæsonen, og løber ind i høje minusgrader el. lign. vil jeg
: nok anbefale dig at tage en ordenlig jakke på.

Det er i uge 8. Jeg ved ikke om det er tidligt på sæsonen. Og det er i Val
Thorens.

: Desuden er det jo ikke en god ide at vælte alt for mange gange, og
: slet ikke i nærheden af tøsne

Nej, det er med at finde en balance mellem lir og ikke at falde for meget ;)

: Men under normale omstændigheder kan du sagtens bruge disse trøjer.

Lækkert. Så kan jeg da se lidt smart ud.

/ / dentro / /

Fra : michelangelo

Dato : 10-01-03 07:48

Ingen ben i det - uge 8 er ikke tidligt. Men tag lige en jakke med til at
trække ud over. Hvis det blæser kan der godt blive koldt i VT. Det ligger
forøvrigt ganske højt, hvilket betyder at der heller ikke er nogen træer til
at skærme for vind og vejr.

Men god tur i hvertfald.

Mvh Lasse