Har du spiseforstyrrelser og ha
Fra : Ulrik Andersen

Dato : 06-01-03 18:38

Hej

Jeg er en journaliststuderende, der er i gang med at lave et
tv-indslag om de behandlingstilbud, der er til voksne med
spiseforstyrrelser.

Derfor vil jeg gerne tale med dig, der har prøvet at være i
gruppeterapi, men hvor terapien ikke virkede. Jeg vil gerne høre om
dine erfaringer: Hvorfor virkede det ikke? Fik du anden hjælp? Hvad
har du ellers prøvet for at blive rask?

Jeg er under lidt tidspres, og vil derfor sætte pris på et hurtigt
svar.

Venlig hilsen

Ulrik Andersen

Institut for Journalistik - SDU
Mail: ulan00@journet.sdu.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 07-01-03 23:45

and_inc@hotmail.com (Ulrik Andersen) wrote in

> spiseforstyrrelser

Nu var jeg godt nok ikke ved at spise, men forstyrret det blev jeg
da...

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...