TILBAGE!!!
Fra : james

Dato : 06-01-03 18:23

YES! Jeg "tror" at det lykkes denne gang! Efter 105 forsøg over flere
måneder, tror jeg at jeg har fundet vej ind til gruppen igen. Nej, jeg
er IKKE tilbage i DK; bare på gruppen......jeg trykker "send" nu, bare
for at se hvad som sker!

james

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----

Fra : Allan Bojesen

Dato : 06-01-03 18:42

"james" <james@spidernet.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> måneder, tror jeg at jeg har fundet vej ind til gruppen igen. Nej, jeg
> er IKKE tilbage i DK; bare på gruppen......jeg trykker "send" nu, bare

Jamen, velkommen tilbage i NG'en og godt nytår. Jeg kan godt misunde dig en
lille smule når vi her i DK sidder i 20-40 cm sne og temperaturer ned
til -20 gr.

Allan Bojesen
Med 2 frysende mc'er i garagen.

Fra : Søren Lindholt

Dato : 06-01-03 19:09

james wrote:
> [...]
> måneder, tror jeg at jeg har fundet vej ind til gruppen igen. Nej, jeg
> er IKKE tilbage i DK; bare på gruppen......jeg trykker "send" nu, bare

Hurra og hej igen.
Er det Cypern?? Og har du købt en offrowder at køre på stranden med ??

Søren
motortosse.dk
Årets sydligste udtur går til Cypern, hvem vil med, tilmeldingen er åben

Fra : armand

Dato : 06-01-03 19:30

> [...]
> måneder, tror jeg at jeg har fundet vej ind til gruppen igen. Nej, jeg
> er IKKE tilbage i DK; bare på gruppen......jeg trykker "send" nu, bare

Heeey!

Long time no see. Det lykkedes altså at komme igennem

Der har da altid været the google-way; men du hár måske luret uden selv at
kunne komme igennem!?

Hvordan ser det danske tegnsæts Æ; Ø, og Å ud ved dig??
Godt nytår., og lad os så høre en masse gøde løgnehistorier fremover!!

--
Armand.

Fra : Claus Rittig

Dato : 06-01-03 21:13

> [...]
> måneder, tror jeg at jeg har fundet vej ind til gruppen igen. Nej, jeg
> er IKKE tilbage i DK; bare på gruppen......jeg trykker "send" nu, bare

Velkommen tilbage James!
Hvordan er vinteren på Cypern?

Rittig

Fra : J.O.R.

Dato : 22-01-03 20:40

Hej fra Sennels.
Jeg prøvede at sende dig en mail direkte men det var desværre ikke muligt,
håber det lykkes senere.

Jørgen O

james <james@spidernet.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3E19BB71.E3D2E2DF@spidernet.com...