Andet multimedie
bentjuul 3670
Billedprint i rigtig størrelse
Fra : Brian

Dato : 06-01-03 17:43

Hejsa

Jeg har en billedfil af et diagram jeg skal have printet ud, og da det er et
printudlæg skal størrelsen helst passe med den oprindelige fil.

Jeg kører med XP nu, og billedprogrammet deri vil meget gerne gøre det
større eller mindre eller hvad nu, det eneste jeg ikke kan få det til er at
printe den rigtige størrelse.

Det har lykkedes mig med et program at få det printet ordentligt, nemlig
Imagin (mener jeg det hedder) fra Windows 98. Den havde dog en printer
tilsluttet der var knap så heldig.

Nu kommer så det egentlige spørgmål: Er det muligt at få et program
tilsvarende det, til XP, eller må man bare ikke længere selv bestemme
størrelses forholdet på billedet ?

Hilsen Brian

Fra : bamse325

Dato : 15-02-04 16:07

"Brian" skrev d. 06-01-03 17:43 dette indlæg :
> [...]
>
> Nu kommer så det egentlige spørgmål: Er det muligt at få et program
> tilsvarende det, til XP, eller må man bare ikke længere selv bestemme

hej brian vis du har det program til windows 98 så bare instaler
det på den computer med xp det har jeg gjort med word og alt det der men
ellers kan man købe sådan nogle

håber at du kan bruge mit svar
mvh.

nicolaj