Hvornår skal man tage sin mc til værkstede~
Fra : Andrew

Dato : 06-01-03 15:04

Hejsa

....og godt nytår og god (h)jul til alle forresten.

Jeg skal have min kværn på værksted inden sæsonen starter. Jeg har et
problem med karburatoren der ikke er synkroniseret eller indstilt
ordentligt, så den gir en for fed blanding.

Jeg har indtil videre valgt en mekker i Sabro udenfor Århus, som hedder Finn
Villadsen (tror jeg) og hans værksted hedder FV Motor.
http://www.fvmotor.dk/

Jeg har 2 spørgsmål:

Først om der er nogle i østjylland der har erfaringer med fætteren i
ovenstående biks. Er han en ordentlig fyr og fair and square?

Og mit næste spøgsmål, som egentlig er det vigtigste:
Hvornår skal jeg få det ordnet?
Jeg havde tænkt mig at gøre det en gang i starten/midten af Marts måned, men
jeg er bange for at jeg vil komme i kø da der garanteret er virkelig mange
der skal have fikset deres bikes på det tidspunkt. På den anden side vil jeg
heller ikke gøre det for tidligt f.eks. i Februar da den så skal staldes op
igen. Og jeg kan love jer for at det er et CIRKUS uden lige at bakse
maskinen op og ned af trappen der fører ned til den kælder hvor min cykel
står.

Måske blir det vejret der afgører det, da jeg har tænkt mig at køre den hjem
når den er færdiglavet.

Mvh Anders

Fra : Andrew

Dato : 06-01-03 15:06

> [...]
> står.
>
> Måske blir det vejret der afgører det, da jeg har tænkt mig at køre den

En anden ting: Kan i anbefale andre mekanikere i østjylland (gerne tæt ved
eller i Århus-egnen) der specielt har kendskab til en Suzuki GSX-R 250'er ?

Mvh Anders

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-01-03 15:31

"specielt har kendskab til en Suzuki GSX-R 250'er"

Hvad med Sejr. Han bor da næsten midt i Århus. Kender dog ikke meget til
værkstedet.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-01-03 15:38

Har hørt meget godt om FV. Han vil bare ikke have kunder i sit værksted mens
han skruer en ens kværn. Men ellers ikke noget at udsætte.
Han skulle være dygtig. Og du kan roligt regne med at der bliver travlt v.
sæsonstart. Er det ikke muligt at lade den stå hos FV indtil du skal bruge
den?

Fra : Emil Gundersen

Dato : 06-01-03 16:22

Hejsa

> Jeg har indtil videre valgt en mekker i Sabro udenfor Århus, som hedder Finn
> Villadsen (tror jeg) og hans værksted hedder FV Motor.
> http://www.fvmotor.dk/

Jeg kender en der havde sin GSX-R250 hos ham! Den kom til at gå som en
symaskine bag efter!

Ellers kan jeg KLART anbefale http://www.rydbergsmc.dk/ i Aidt - Thorsø

Der ude har de virkelig styr på sagerne, og man kan selv få lov til at
gå og hjælpe, og kikke på!
Det er en kanon service de yder! Kan kun anbefales. Hvis Banditen kunne
svare, ville den garenteret være enig med mig!

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-01-03 18:37

Rydberg er også ham jeg foretrækker. Jeg har kun gode erfaringer derfra.
Også hvad angår trimning på hans rullefelt. Se evt. kurver på min HP,
HenrikNielsen.dk

Fra : Agner Madsen

Dato : 06-01-03 16:34

> Først om der er nogle i østjylland der har erfaringer med fætteren i
> ovenstående biks. Er han en ordentlig fyr og fair and square?

Hej Anders

På dit første spørgsmål kan kan jeg kun svare et stort ja. Finn er i mine
øjne en meget kompetent mekaniker, og til dit job vil han helt sikkert være
den helt rigtige, idet han også har rullefelt (har selv fået min GSX-R 400
justeret hos ham, efter en kendt Suzuki forhandler i Århus, havde "justeret"
den).

Hans priser må yderligere betegnes som meget rimelige (læs: jyske)

Normalt har han altid travlt, så det er en fordel hvis man er lidt
fleksibel.

Jeg ville derfor pga. egen erfaringer foretrække FV Motor fremfor fx. Sejr.

Mvh.
Kenneth

Fra : armand

Dato : 06-01-03 17:38

Andrew <andvalen@post.tele.dk> skrev i en news:avc2cf$c17$1@sunsite.dk...

> [...]
> Først om der er nogle i østjylland der har erfaringer med fætteren i
> ovenstående biks. Er han en ordentlig fyr og fair and square?

Villadsen er trimnings og tunings -gud, men han er en stille type som kan
være svær at greje for folk der forventer en brugtvognshandler-type.

> [...]
> der skal have fikset deres bikes på det tidspunkt
> Måske blir det vejret der afgører det, da jeg har tænkt mig at køre den

Jeg tror ikke at FV's sparsomme faciliteter levner plads til efterfølgende
opstaldning, hvis du sigter tidligt; men nogle ugers ekstra kørsel inden den
bliver trimmet eksploderer motoren vel ikke af. Så stil dig med sindsro i kø
til han får plads, om det så skulle blive april, eller senere, inden da!
Beslut dig evt. allerede nu hvornår at du vil ud (kan godt blive svært at
spå om sådan som vinteren truer lige nu - Jeg har én gang set snebyger på 1.
maj!), og bestil tid derefter!

--
Armand.

Fra : m.grewy

Dato : 06-01-03 20:36

Andrew wrote:
:: Hejsa
::
:: ...og godt nytår og god (h)jul til alle forresten.
::
Tak i lige måde

[...]
Så hils min mc hvis du vælger Finn

:: Jeg har 2 spørgsmål:
::
:: Først om der er nogle i østjylland der har erfaringer med fætteren i
:: ovenstående biks. Er han en ordentlig fyr og fair and square?
::
På min fandt han da lidt over 3 hk i hele området .

Michael

Fra : Anders Thorup

Dato : 07-01-03 00:05

<SNIP>

> På min fandt han da lidt over 3 hk i hele området .
>
> Michael

Fandt han også dit manglende gear??

MVH
Anders Thorup
Suzuki 250 GSX ´82
http://dfm.divvy.dk/Anders_Thorup
Opret din profil og se andres på http://dfm.divvy.dk

Fra : m.grewy

Dato : 07-01-03 00:14

Anders Thorup wrote:
::
:: Fandt han også dit manglende gear??
::
::
Det håber jeg han finder nu:)
Og et par heste mere :)

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-01-03 00:09

Anders Thorup wrote:
> <SNIP>

> Fandt han også dit manglende gear??

*GRILL*
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 ___________________________________________________________

Fra : armand

Dato : 07-01-03 15:57

m.grewy <grewy@fjern-mig.mc-chaufforerne.dk> skrev i en

> På min fandt han da lidt over 3 hk i hele området .

Men det var da på bestilling, og ikke blot ved at synkronisere karbunaderne,
ikkesandt?

Men Villadsen er god til at finde små men særdeles brugbare mer-ydelser,
blot ved brug af knofedt !!!

--
Armand.

Fra : m.grewy

Dato : 07-01-03 16:47

armand wrote:
> skrev i en

::
:: Men det var da på bestilling, og ikke blot ved at synkronisere
:: karbunaderne, ikkesandt?
::
Jo han dysede bare karbunaderne så de stod lidt bedre

Michael