No Frames, hvordan får man den at se?
Fra : SØREN SØRENSEN

Dato : 11-12-00 21:43

Hej,
jeg arbejder med en hjemmeside med frames, og har så lagt tekst og billeder
også på den startside man måtte få, hvis man er ejer af en browser, der ikke
kan vise frames. (Gad egentlig vide hvem der er det idag?)
Men kan nogen fortælle mig hvordan jeg får denne No Frames side at se i en
browser, det kunne jo være ret interessant at se om den virker efter
hensigten.
Med venlig hilsen
Søren Sørensen

Fra : Jakob Andersen

Dato : 11-12-00 21:47

SØREN SØRENSEN <lyhol@get2net.dk> skrev
> [...]
ikke
> kan vise frames. (Gad egentlig vide hvem der er det idag?)

Søgemaskiner..

> Men kan nogen fortælle mig hvordan jeg får denne No Frames side at se i en
> browser, det kunne jo være ret interessant at se om den virker efter
> hensigten.
Alt mellem <NOFRAMEs> og </Noframess>
kopier din noframeskode over i en ny side og se den der!

--
Venlig hilsen
Jakob Andersen

Fra : SØREN SØRENSEN

Dato : 11-12-00 23:18

"Jakob Andersen" <jakob@andersen.as> skrev i en meddelelse
> SØREN SØRENSEN <lyhol@get2net.dk> skrev
> billeder
> ikke
>
> Søgemaskiner..

Du mener altså ikke at den No Frames side bruges som internetside, men "kun"
til søgemaskinernes arbejde.

> [...]

> Venlig hilsen
> Jakob Andersen
> "Det er rart at være vigtig, men det er vigtigere at være rar"

Så ser jeg jo ikke hvordan den arbejder med resten af sitet, men jævnfør
ovenstående, er det måske heller ikke meningen?

Med venlig hilsen
Søren Sørensen

Fra : Jakob Andersen

Dato : 11-12-00 23:36

"SØREN SØRENSEN" <lyhol@get2net.dk> wrote
> Du mener altså ikke at den No Frames side bruges som internetside, men
"kun"
> til søgemaskinernes arbejde.

Sådan er det efterhånden blevet... Men der er da sikkert nogen der ikke kan
se frames eller måske nogle der ikke vil!

> Så ser jeg jo ikke hvordan den arbejder med resten af sitet, men jævnfør
> ovenstående, er det måske heller ikke meningen?

Hvis browseren ikke forstår frames viser den bare det der er imellem
noframes taggene så det har slet ikke noget med det andet at gøre, så der er
ikke noget samspil med resten af siden!

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra : Søren Sørensen

Dato : 12-12-00 09:48

> [...]
kan
> se frames eller måske nogle der ikke vil!

For lige at tærske langhalm på det her: Kan man fravælge frames? Hvordan?

Med venlig hilsen
Søren Sørensen

Fra : Jakob Andersen

Dato : 12-12-00 15:29

"Søren Sørensen" <lyhol@get2net.dk> wrote
> For lige at tærske langhalm på det her: Kan man fravælge frames? Hvordan?

Ja brug tables eller containere/layers !