Syning/ændring af læderdragt?
Fra : Peter Møller

Dato : 06-01-03 14:35

Hej NG
Jeg har købt en lækre tidstypisk læderdragt fra 70'erne
blot skal bukserne lægges ind i livet samt skal benene forklænge lidt.
Desværre har Dansk MC skinbeklædning på Søborg Hovedgade lukket
og flyttet forretningen til jylland med åbning i feb-mar.
Hvor kan jeg få den ændring lavet i KBH eller Sjælland????????
Tak for hjælpen
Peter

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 06-01-03 14:43

Hør hvor er den flyttet hen af her i jylland.. skal nemlig ha ændret et par
bukser???

--
Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

Fra : Peter Møller

Dato : 06-01-03 14:52

Han nævnte ikke noget om hvor han flyttede han, dog vil han beholde
sit gamle tlf. nr. 39661053
hilsen peter

Fra : Biker-Torben®

Dato : 06-01-03 14:49

> Desværre har Dansk MC skinbeklædning på Søborg Hovedgade lukket
> og flyttet forretningen til jylland med åbning i feb-mar.

Hva'?? Er du sikker på det? Jeg var ude hos ham i slutningen af september og
talte med ham om at han havde været nødt til at indskrænke sit lejemål, så
han nu kun havde halvt så meget plads som før. Men han nævnte da ikke noget
om, at han havde tænkt sig at flytte til Jylland...
Og hans hjemmeside nævner heller ikke noget om det: www.danskmcskind.dk
Men du har vel oplysningen om at han er flyttet et sted fra, og hvis det er
rigtigt, er det jo dybt beklageligt - jeg har købt det meste af mit tøj hos
ham og altid fået god service...

Kender desværre ikke nogen alternativer...

Hilsen
Biker-Torben
http://dfm.divvy.dk/?id=154

Fra : Peter Møller

Dato : 06-01-03 16:00

Jeg har lige talt med ham for 1 time siden og han nævnte der at han ikke
kunne
foretage ændringer på min læder draft da han var ved at flytte til Jylland.
Peter