Billig revisor
Fra : Heidi Engelbrecht

Dato : 06-01-03 13:28

Nu var der en som skrev i denne nyhedsgruppe;
Et godt råd til alle erhvervsdrivende, sørg altid for at have en revisor,
det behøver ikke
at være dyrt

Kan nogen anbefale en billig i eller omkring Trekantsområdet?

Med venlig webhilsen

Heidi Engelbrecht
www.BIT4BIT.dk

Fra : Bo

Dato : 06-01-03 23:13

"Heidi Engelbrecht" <heidi@NOSPAMengelbrecht.net> skrev i en meddelelse
> Nu var der en som skrev i denne nyhedsgruppe;
> Et godt råd til alle erhvervsdrivende, sørg altid for at have en revisor,
> det behøver ikke
> at være dyrt

Du kan evt. tilbyde noget af dit "programmeringsarbejde" for hjælpen. Jeg kender mange
erhvervsdrivende der "bytter" en ydelse og hjælper hinanden som man gør i
Handelstandsforeningen, hvor du vel ikke engang er medlem ?

Så prøv selv at lave lidt opsøgende arbejde ovre i "Frederixia" ved at gå lidt rundt til
de Reg.Revisorer, for en Statsautoriseret får du ikke til billigpenge

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 07-01-03 17:17

Bo wrote:

> [...]
> erhvervsdrivende der "bytter" en ydelse og hjælper hinanden som man gør i
> Handelstandsforeningen, hvor du vel ikke engang er medlem ?

Jeg vil da gerne anbefale dig at holde dig langt væk fra den
metode.

Både for din egen skyld,
da en ikke tilstedeværende faktura fra en revisor,
selvom du har fået regnskabet lavet af en "såkaldt", vil være som en
rød klud på en vaks skatte m/k, og dem findes der en del af.

Men også fordi et sådant arrengement ikke lover godt for din revisors
moral, og den har du brug for, da vi sælger rådgivning efter elastikmål.

Så du kan få dig en slem forskrækkelse, hvis du laver sådan en ordning.

Men søg i gruppen her på http://www.google.com under grupper, på revisor,
så får du en seriøs behandling af emnet.

Men ellers bør du få en makspris første år,
jeg bruger pt kr 5.000 på nystartede enkelt m/k firmaer, og fri
tlf og email kontakt (indenfor rimelige grænser .

Og gå ikke efter den vattede, diplomatiske, for det er de ofte også når
du skal have råd, advarsler m.v.
(Min helt personlige modsatte måde at være på

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Per H

Dato : 07-01-03 17:49

On Tue, 07 Jan 2003 17:17:14 +0100, "Erik G. Christensen"
<egc@post1.tele.dk> skrev:

>Men ellers bør du få en makspris første år,
>jeg bruger pt kr 5.000 på nystartede enkelt m/k firmaer, og fri
>tlf og email kontakt (indenfor rimelige grænser .

Det kunnne du godt have sagt noget før he he

For det er noget billigere end jeg har givet før.
Men nu har jeg skiftet, og så må vi se hvad det løber op i,
men hun tager 300 for dummearbejde (indtastning) og 400 for
årsopgørelsen osv. Men jeg laver også selv kassekladen.

Vh Per

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 07-01-03 19:31

Per H wrote:

> [...]
> men hun tager 300 for dummearbejde (indtastning) og 400 for
> årsopgørelsen osv. Men jeg laver også selv kassekladen.

Sorry, jeg reklamerer ikke, -endnu, men når bestyrelsen er blevet
enig med sig selv, så får vi nok en hjemmeside
standardiseret..

Og jeg er med på fast makspris, et år frem, så deler vi risikoen,
og så er jeg jo tvunget til at sige meget direkte og præcist, hvordan
du kan nedbringe mit honorar, for jeg skal have omkostningsdækning,
og de andres 3 - 5 % overskud, til inflationsdækning,
og ca 5% til risikodækning, når jeg har vurderet forkert..

Og det med kassekladden, i forhold til det bøvl du har med at følge
med i alle de special reguleringer, der skal reguleres for, så
hellere en ren omsætning på en særlig konto i dit pengeinstitut,
og så hvert kvartal en kassekredit udskrift, du har lagt bilag ved
i samme rækkefølge, og der er ingen huller, og har du brugt noget
til erhverv, er det hævet på denne konto, med bilag, yes..
næ, så er der intet erhvervsmæssigt...

Næ, det er vist det der med at sende aben rundt,
vil du have noget seriøst, plus opfølgning,
må du levere noget seriøst, som jeg er bedst (ene )til at vurdere,
og jeg reklamerer, når det ikke er seriøst,
og det må du betale for.

Sorry, at det blev lidt mere end blot ok !!