Outlook blokker
Fra : Jens Jensen

Dato : 06-01-03 12:57

Min Outlook 2002 bloker nogle af de filer der er vedhæftet og det er jeg
ikke så glad for. Hvordan slår jeg denne blokering fra? Håber der findes en
løsning.

Michael

Fra : M.N.

Dato : 06-01-03 17:00

"Jens Jensen" <nogen@microsoft.com> wrote in message
> Min Outlook 2002 bloker nogle af de filer der er vedhæftet og det er jeg
> ikke så glad for. Hvordan slår jeg denne blokering fra? Håber der findes
> [...]
Du skal lige en tur forbi regedit.

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\10.0\Outlook\Security]
"Level1Remove"="zip;rar"

Og du kan blive ved.

Mogens

Fra : Jens Jensen

Dato : 08-01-03 09:20

> Du skal lige en tur forbi regedit.
>
> [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\10.0\Outlook\Security]
> "Level1Remove"="zip;rar"
>
> Og du kan blive ved.

Takker, men hvad mener du med jeg kan blive ved? Det lyder ikke særlig
betrykkende

Michael

Fra : pre

Dato : 08-01-03 12:47

Det betyder at du kan fortsætte med at fjerne filtyper fra
"Blokeringen" - og hver gang øger du chancen for vira og hackere.
BTW. På adressen www.slipstick.com finder du de foreliggende muligheder
for workarounds, sammen med utallige andre Outlook filer til d/l. I alt
fald de fleste er gratis.

© pre 2002

"Jens Jensen" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
: > Du skal lige en tur forbi regedit.
: >
: > [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\10.0\Outlook\Security]
: > "Level1Remove"="zip;rar"
: >
: > Og du kan blive ved.
:
:

Fra : Michael Jensen

Dato : 08-01-03 13:19

"pre" <skrivtil@gruppen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> BTW. På adressen www.slipstick.com finder du de foreliggende muligheder
> for workarounds, sammen med utallige andre Outlook filer til d/l. I alt

Takker mange gang

Michael