Er nogle interesseret i at blive medlem af~
Fra : a

Dato : 06-01-03 12:44

Jeg vil starte en ny clan. Er nogle interesseret i at blive medlem af en
nordisk wolfensteinclan ?

Fra : ct

Dato : 06-01-03 17:32

> Jeg vil starte en ny clan. Er nogle interesseret i at blive medlem af en
> nordisk wolfensteinclan ?

....sku ikke med dig i den, fjols.

Gider du ikke stoppe din reklame for Wolfenstein og nedrakning af BF1942 en
gang og for alle?

Du har givet udtryk for det mindst 10 gange herinde, det må da være nok -
desuden tror jeg det er de færreste der giver dig ret, men det er jo en
anden diskussion, som jeg ikke gider komme ind på¨med dig.

Claus

Fra : Morten

Dato : 06-01-03 17:39

Slap dog lidt af. Så vidt jeg kan se så påpeger a nogle konkrete
problemstillinger som jeg da ikke har set tidligere her. Jeg kan da godt
forstå når folk brokker sig over reklameindlæg m.m. da det iøvrigt også er i
strid med usenets regler. Men der er da hverken skrevne eller udskrevne
regler om hvor ofte man vil ytre sig mening uanset om den indeholder nye
facetter eller ej.

Morten

Fra : Mikkel Westh

Dato : 06-01-03 17:55

"Morten" <dsl72661@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> strid med usenets regler. Men der er da hverken skrevne eller udskrevne
> regler om hvor ofte man vil ytre sig mening uanset om den indeholder nye

Du forsvarer da lige A en lille smule!? Hva?
Nu kan jeg jo ikke huske hvordan man Tracer folks IP'er, men det ville ikke
overraske mig om du/i eventuelt var samme person!

/Mikkel Westh

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 07-01-03 01:59

Mikkel Westh wrote:

> Du forsvarer da lige A en lille smule!? Hva?
> Nu kan jeg jo ikke huske hvordan man Tracer folks IP'er, men det ville ikke
> overraske mig om du/i eventuelt var samme person!

Rolig nu, måske du lige skulle sætte dig ind i tingene inden du begynder
med den slags beskyldninger. De bruger hverken samme IP eller version af
Outlook eller for den sags skyld udbyder.

Morten har tildels ret i at a/Bruce kommer med nogle mulige
problemstilling omrking et spil der ikke er set før, men måden har gør
det på er ikke heldig og så hører first person shooter spil forøvrigt
hjemme i dk.edb.spil.first-person-shooter og ikke her i gruppen. Uanset
hvad så er der ikke noget som retfærdigør din beskyldning, du burde
faktisk give ham en undskyldning.

Mvh

Bruno

PS. Inden du ryger på mig så bemræk at jeg jeg bruger en tredie udbyder
og jeg har heller ikke samme mail program eller IP som Morten og a/Bruce.

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 07-01-03 17:27

<iddqd@worldonline.dk> wrote in message
[SNIP]
> Mvh
> Bruno

Øhhh Bruno du plejer sgu' da være fremme i skoen... kig liiiiiiige
"Morten"/"a" igennem igen.
Det er rimeligt tydeligt at der er en sammenhæng

- Quote teknik (eller extrem mangel på samme) er ens
- Ny emnelinje i hver eneste post... alene det er vist nok til at
retfærdiggøre mistanken?
- Deres mangelfulde evner til at formulere sig matcher perfekt...
- "a" & "Morten" er aktive i nyhedsgruppen på de samme tidspunkter
- og så er de så usædvanligt enige om at deres latterlige spamindlæg er fede
hele tiden.
- "a"/"Morten"/ whatever er allerede afsløret som en person der bruger
forskellige aliasser og mailadresser i vildskab. Se "ct's" post lige
herunder.

Om de er samme person skal jeg ikke kunne sige, men jeg synes absolut der er
begrundet mistanke og der er mildest talt en hel del der retfærdiggør
beskyldningen IMHO. Derudover pisser idioten mig af lige i øjeblikket, så
jeg synes der skal være frit slag for at beskylde ham for alt mellem himmel
og jord
- "a" skød Kennedy or var skyld i at jeg ikke vandt Popstars på TV2... så er
bolden ligesom givet op.

Mikkel

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 07-01-03 23:15

Mikkel Gram-Hansen wrote:
> [...]

> "Morten"/"a" igennem igen.
> Det er rimeligt tydeligt at der er en sammenhæng

Jeg har netop kigget, det er jo bare at checke et par indlægs source.
Havde det nu været samme udbyder og samme mail program vill jeg nok være
mistænksom, men der er altså ikke nogen sammenfald og dermed ingen
beviser for noget.

> [...]
> - "a"/"Morten"/ whatever er allerede afsløret som en person der bruger
> forskellige aliasser og mailadresser i vildskab. Se "ct's" post lige

Bevares masser af indicier, men jeg vil altså være helt sikker inden jeg
peger fingre (Hvilket jeg forøvrigt mener jeg også plejer at være, det
er ihvertfald hensigten).

> - "a" skød Kennedy or var skyld i at jeg ikke vandt Popstars på TV2... så er
> bolden ligesom givet op.

LOL, glæd dig hvis du havde vundet Popstars kunne du ikke gå på gaden
for teenage piger og ville det ikke være forfærdeligt

Mvh

Bruno

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 08-01-03 01:20

> LOL, glæd dig hvis du havde vundet Popstars kunne du ikke gå på gaden
> for teenage piger og ville det ikke være forfærdeligt
> Bruno

øhhhh behøver jeg svare på det ;)
Og ja du har ret i at man sæføli' skal være sikker før man anklager nogen,
han/dem/de gik mig bare lige på nerverne et øjeblik.

Mikkel

Fra : ct

Dato : 06-01-03 23:01

> [...]
> strid med usenets regler. Men der er da hverken skrevne eller udskrevne
> regler om hvor ofte man vil ytre sig mening uanset om den indeholder nye

Hvis det var første gang så måske ja, men jeg har set de samme spam posts
utallige gange her og i alle mulige andre danske newsgroups, så det står mig
langt ud af halsen. 'a' eller hvad han nu hedder lige for tiden(!) *er* en
nar når han bliver ved på denne måde.

Og det er svært at tage en person seriøs der opgiver falske emailadresser og
nicks.

Se bare her, bare lige de første der sprang op på google;

Søgeresultat 1
Fra:TheStef (stephan@wijering.nl)
Emne:Re: Just bought battlefield 1942 and regret very much!!!
Original Format
Nyhedsgruppe:alt.games.wolfenstein
Dato:2002-11-15 06:38:06 PST

a wrote:
> Don't buy Battlefield 1942. If you ever tried Wolfenstein Multiplayer, you
> will be very disappointet with Battlefield 1942 because of low speed, very
> poor grafic and poor sound etc. With low speed means that it is not a
> REALTIME game. When you move mouse you have to wait for it to happend on
you
> monitor. I played it with a 2 Gbit line on my new pention 4, 1800 mhz pc.
> thought Battlefield will give me new inspiration but I don't want to
played
> again, soo I will still continue in Mister Bruce Springsteen player
> [...]
Søgeresultat 3
Fra:Andreas Jeppesen (bundyBLAH@tabersvin.dk)
Emne:Re: Sælges: Battlefield 200 kr - Det er alt for langsomt i forhold til
f.eks. Wolfenstein!
Original Format
Nyhedsgruppe:alt.games.wolfenstein, dk.marked.privat.spil.computer,
dk.spil.computer, dk.spil.computer.first-person-shooter,
dk.spil.computer.first-person-shooter.unreal
Dato:2002-11-18 06:34:03 PST

"a" <mal@proinvent.dk> wrote in message
> [...]
> sagtens kan honorere plus meget mere til!!! For mit vedkommende performer
> spillet meget dårligt på en pentium 4, 1800 Mhz med 512 mb ram og 64 mb på
> grafikkort. 2 MBit internetlinie. Af mange andre indlæg i denne gruppe kan
> jeg se at andre også oplever disse problemer og det ovenikøbet måske selv
om
> de ikke har prøvet Wolfenstein, som er sublim på alle områder: Realtime
> flydende grafik og menuer, perfekt lyd. Høj hastighed og meget høj
> intensitet i gamet som spilles af op til 62 brugerer per server.

Jah det er også for fedt den måde man kan flyve, køre i kampvogne i
wolfenstein.. Og skibene, de er da klart overlegne frem for dem i 1942..

--
Andreas Jeppesen

Søgeresultat 38Fra:a (mal@proinvent.dk)Emne:Battlefield 1942 er ikke så
godt!!! View: Complete Thread (4 artikler) Original
FormatNyhedsgruppe:dk.spil.computerDato:2002-12-17 05:37:36 PST Battlefield

V.h. michael
dsl72661@vip.cybercity.dk

*****

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 07-01-03 17:07

Godt detektivarbejde.... viser desværre med al ønskelig tydelighed at den
stakkels lille dreng ikke er helt rask i hovedet.
Synd for Wolfenstein fans at de skal trækkes med den negative reklame han
giver spillet.

Læg forresten lige mærke til den lille detalje at "Morten" som den eneste ud
over "a" konsekvent skifter subject når han poster.... maner vel en smule
til eftertanke når man ser "a's" sygelige forkærlighed for at spille
rollespil i diverse nyhedsgrupper ik' :)

Mikkel

Fra : Morten

Dato : 07-01-03 19:27

"Mikkel Gram-Hansen" <mikkelNO@SPAMgram-hansen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til eftertanke når man ser "a's" sygelige forkærlighed for at spille
> rollespil i diverse nyhedsgrupper ik' :)

Sikke en gang drengerøve der er samlet her. Hvorfor gør i ikke 1 af 2 ting:
forholder jer til emnet eller lade være med at læse a's indlæg? I stedet
bruger i jeres tid på at sidde her og bekræfte jer selv, således at i har
noget at være sammen om. Få jer dog et liv. Jeg har ikke en skid med "a" at
gøre og faktisk vil jeg heller ikke have en skid med sådan en flok
drengerøve som jer at gøre. Spar jer bare at skrive flere indlæg til denne,
for jeg gider ikke læse dem. Og ve dem som spammer mig på min emailaddresse.

Morten

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 07-01-03 21:09

Morten <dsl72661@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
denne,
> for jeg gider ikke læse dem. Og ve dem som spammer mig på min

Don't cry *lol*
Mikkel

Fra : Dopedog

Dato : 07-01-03 13:05

> [...]
> desuden tror jeg det er de færreste der giver dig ret, men det er jo en
> anden diskussion, som jeg ikke gider komme ind på¨med dig.

Kunne ikke have sagt det bedre selv !

-Ronnie