Vi skal til stockholm
Fra : Jacob Mølholm

Dato : 08-03-01 11:09

Hej jeg ville lige høre om der er nogen der ved hvad man bare skal se. når
man besøger stockholm
Vi vil gerne ud at sejle til en af de mange øer der ligger omkring stockholm
I må gerne sætte nogle links på

TAK

Fra : Torbjørn Rønning

Dato : 08-03-01 17:30

Jacob Mølholm <JM8365@ehs.dk> skrev i news:3aa75a2c@news.ehs.dk
> [...]
> man besøger stockholm
> Vi vil gerne ud at sejle til en af de mange øer der ligger omkring

Her kommer linker:
http://www.stockholmtown.com/
http://cityguide.se/stockholm/turism/index_e.phtml
http://www.fodors.com/ptpbegin.cgi

Torbjørn
www.tr-nett.com med over 400 reiselinker

Fra : Emil Jelstrup

Dato : 08-03-01 19:03

"Torbjørn Rønning" wrote:

> Jacob Mølholm <JM8365@ehs.dk> skrev i news:3aa75a2c@news.ehs.dk
> [...]

Prøv også http://www.aos.se, den brugte jeg da jeg rejste til Stockholm.

//Emil Jelstrup

Fra : Peter Unold

Dato : 08-03-01 20:15

On Thu, 8 Mar 2001 11:08:44 +0100, "Jacob Mølholm" <JM8365@ehs.dk>
wrote:

> [...]
>man besøger stockholm
>Vi vil gerne ud at sejle til en af de mange øer der ligger omkring stockholm

Jeg kan anbefale Nordisk Museum ved siden af Vasa-museet. Et sjovt
museum der giver et godt indtryk af Sverige og hvorledes svenskerne
opfatter sig selv. Her kan man bruge det meste af en dag.

Tekniska museum er rigtig godt. Der er måske ikke så meget 'Sverige'
over stedet, men børn og barnlige sjæle vil nyde de mange
opstillinger.

med venlig hilsen
Peter

Fra : Heidi og Jørn

Dato : 10-03-01 16:00

Hej Jacob
Vasa-museet er også et godt bud på en spændende dag i Stockholm, ligeledes
er en gåtur i Gamla stan.
Hilsen Heidi