Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
photo-cd til DVD-afspiller
Fra : jhh

Dato : 06-01-03 09:21

Hej,
er der nogen der har haft succes med at brænde en foto-cd med jpg/jpeg filer
til brug for afspilning på en dvd-afspiller VIA DET BRÆNDERPROGRAM, SOM
LIGGER I WIN-XP.?
Jens

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 06-01-03 22:56

In article <3e193c08$0$159$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, jhh wrote:
> [...]
> til brug for afspilning på en dvd-afspiller VIA DET BRÆNDERPROGRAM, SOM

Jeg har en kollega som har købt en ny kina-DVD. Og den viser JPEG
filer på en almindelig Windows CD.

Fra : emj

Dato : 07-01-03 00:18

On Mon, 6 Jan 2003 21:55:40 +0000 (UTC), "Povl H. Pedersen"
<povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> wrote:

>Jeg har en kollega som har købt en ny kina-DVD. Og den viser JPEG
>filer på en almindelig Windows CD.

Gør den nu også det?
Når man brænder JPG filerne til en VideoCD konverteres de automatisk
til MPEG1 i brænderprogrammet.
Hilsen emj

Fra : jensen

Dato : 07-01-03 21:09

On Tue, 07 Jan 2003 00:17:38 +0100, emj <emj@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Gør den nu også det?
>Når man brænder JPG filerne til en VideoCD konverteres de automatisk
>til MPEG1 i brænderprogrammet.
>Hilsen emj

Der er flere DVDer (især blandt de billige), som sagtens kan vise både
JPG-filer og MPEG-stills.

Lars

Fra : Flemming Reintoft

Dato : 08-01-03 22:35

Der kan brændes .jpg-filer som databrænding,
hvorefter de kan ses på nogle videoafspillere f.eks. Thomson DTH 220E

Hilsen
FR