OT: Virus
Fra : Henrik Manley

Dato : 06-01-03 08:50

Hvis en af jer har teledanmark ADSL og IP nr. 62.243.159.207 så fjern lige
din Virus. Tjek dit IP nr. hos www.myip.dk

--
Henrik Manley
m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Sky-Diver.dk

Dato : 06-01-03 23:28

"Henrik Manley" <m@nley.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis en af jer har teledanmark ADSL og IP nr. 62.243.159.207 så fjern lige
> [...]

IP er lokaliseret i KBH.

Fra : Henrik Manley

Dato : 06-01-03 23:35

> IP er lokaliseret i KBH.

"Jeg kan hjælpe lidt, det er en mand" (citat Monrad og Rislund)

Jeg ved ikke hvem det er, men "han" har idag forsøgt over 50 gange at sende
mail igennem min mail server.

--
Henrik Manley
http://bends.dk email: m@nley.dk

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 07-01-03 09:41

Hej Henrik

Der sker vel ikke noget hvis du har en close relay på din mail server. ?