Mmmmmmmmmmmmm man bliver helt lækkersulten.
--
vh ¸.·´¯)
><> ´ Torben Abildgaard
Køb en firehjulstrækker.
"ram2" <ram2.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:FQ8S9.25686$Hl6.2971004@news010.worldonline.dk...
> DSB
> En tragedie i uendeligt mange akter
>
> Det er utroligt, at befolkningen i Danmark finder sig i at have et
> jernbanesystem, der i alle henseender fungerer på så lavt et niveau som
> DSB. De udstiller deres inkompetence – deres uduelighed –
> deres komplette mangel på evne til at få noget som helst til at fungere
> ved enhver given lejlighed. Utallige er de tåbelige og ofte uforståelige
> undskyldninger eller forklaringer der udsendes i radio og TV, eller
> bræges ud gennem deres højtalere, når de virker.
>
> Et firma der i over 150 år mod betaling har skullet leve af at levere
> transport til danskerne, har endnu ikke i 2003 evnet at inkorporere
> teknik og service i deres produkt, så kunderne kan få den vare de har
> betalt for.
>
> Det slående i tragedien DSB er, at der ikke er nogen enkelt funktion man
> kan pege på, og sige at det er dér fejlen opstår. Det er hele vejen fra
> kommunikationen til kunderne til selve deres vare - transporten.
>
> Dårlige, mangelfulde, uforståelige meddelelser over højtalerne. Møg
> beskidte og miserabelt holdte togvogne. Dumsmarte flinkeskolesmilende
> medarbejdere på billetkontorerne. Dørmandsagtige halvbøller kontrollerer
> billetter i S-togene. Manglende lokoførere. Manglende skiltning på
> S-togene (Frb.linjen). Upræcise afgange. Store forsinkelser og
> aflysninger ved den mindste smule vejrændring. (Sne i sporskifter
> – solkurver – blade på skinnerne – nedfaldne
> køreledninger (bla.bla.) Remsen er uendelig. DSB kan producere en
> undskyldning for enhver afvigelse der måtte opstå, som alle leder
> kunderne til at forstå, at det ikke er DSB’s skyld, men hver gang
> er uforudsigelige, udefrakommende tilfældigt opståede årsager.
>
> Elendig og ekstrem dyr salg af fornødenheder i IC og IC3 togene –
> Perroner der flyder med affald, elevatorer der bliver brugt som
> pissoirer, rulletrapper der ikke virker og manglende kuffertvogne,
> automater der er ude af drift osv. osv. henfører én til en togstation i
> en bananrepublik syd for ækvator.
>
> Bumser - platugler - alkoholikere - narkomaner der råber og skriger og
> andet rakkerpak terroriserer på Københavns Hovedbanegård. Det er
> åbenbart vigtigere for DSB, at Københavns Hovedbanegård fremstår som et
> luksus-supermarked, til synligt forhøjede priser med ¾ døgn åbent, end
> at tilbyde sikkerhed, ro og tryghed for de betalende rejsende.
>
> Når de negative sider af en sag er så overvældende, som det er tilfældet
> i Tragedien DSB, er det svært at se de positive sider, som der jo også
> må være. Det er jo bare sådan, at man bliver bedømt på det negative.
>
> Så DSB – I får karakteren 03 – 05. (Fordi I kører en gang i
> mellem)
>
> Hvornår er der en med de rette forudsætninger, der kan banke DSB på
> plads?
>
> --
> Leveret af:
>
http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>