Trio Alpine Vintertelt Guide
Fra : Hans Jørgen

Dato : 05-01-03 20:25

Kan nogen hjælpe med anvisning på opsætning af Trio Alpine 2000 Vintertelt.
Har nogen en anelse om, hvor jeg evt. kan se sådan en?

--
Venlig hilsen - Hans Jørgen
Masser af CampingStuff på http://www.campingstuff.dk

Fra : Carsten Stage

Dato : 05-01-03 23:01

Hans Jørgen wrote:

> Kan nogen hjælpe med anvisning på opsætning af Trio Alpine 2000
> Vintertelt. Har nogen en anelse om, hvor jeg evt. kan se sådan en?

Uden at vide om det er helt det samme, har jeg pr. e-mail sendt en .pdf fil
med Isabellas vejledning til snowboy.

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
Citer kun det du svarer på eller kommenterer - og gør det under det
citerede. Smid det væk, som du ikke direkte kommenterer. Det står

Fra : Janne Madsen

Dato : 06-01-03 21:13

Hans Jørgen <hjh@(slet)campingstuff.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e188679$0$224$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Kan nogen hjælpe med anvisning på opsætning af Trio Alpine 2000
Vintertelt.
> Har nogen en anelse om, hvor jeg evt. kan se sådan en?

Hej.
Prøv at kontakte Trio Danmark evt se. http://www.triosport.dk/ , de har
tidligere hjulpet mig.
Forøvrigt vil jeg lige scanne min egen opstillingsvejledning ind. Så kan du
få den når jeg har fået det gjort.
Sidst så se evt. www.kamafritid.se de har nogle knaldgode
monteringsanvisninger på isabellatelte. Det er selvfølgelig ikke triotelte
men de kan da give et fingerpeg.

Med venlig hilsen
Lennart Sørensen

Fra : Hans Jørgen

Dato : 09-01-03 12:30

Hejsa

"Janne Madsen" <argo.ls@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Forøvrigt vil jeg lige scanne min egen opstillingsvejledning ind. Så kan
du
> få den når jeg har fået det gjort.

Det lyder fa..... godt, mange tak.

Hans Jørgen