AdAware - opdateringer
Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 05-01-03 20:26

Hej

Jeg benytter AdAware fra Lavasoft. Der er ikke kommet opdateringer i lang
tid. Er der nogen der ved, om de er stoppet med at opdatere det

Fra : Devast8or

Dato : 05-01-03 20:35

Jeg mener jeg læste for ikke så lang tid siden at de var ved at lave det
helt om, så der blev ikke opdateret så meget i øjeblikket. Jeg har muligvis
fået linket jeg læste det på her fra gruppen, prøv at søge lidt tilbage med
google.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Peter Kruse

Dato : 05-01-03 20:42

"Peter Elmkvist Snabe" <peter@snabe.dk> skrev i en meddelelse news:3e1886c6$0$71677$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
Hej Peter,

> Jeg benytter AdAware fra Lavasoft. Der er ikke kommet opdateringer i lang
> tid. Er der nogen der ved, om de er stoppet med at opdatere det

Det har tidligere været oppe i denne gruppe. AdAware
bliver p.t. ikke opdateret før der frigives en helt ny version.
Der arbejdes i øjeblikket på at gøre den nye version
klar.

Se: http://www.lavasoftsupport.com/

Venligst
Peter Kruse
Kruse Security
http://www.krusesecurity.dk

Fra : rea721

Dato : 05-01-03 22:21

Peter Elmkvist Snabe wrote:

> Jeg benytter AdAware fra Lavasoft. Der er ikke kommet opdateringer i
> lang tid. Er der nogen der ved, om de er stoppet med at opdatere det

Se tråden og links fra 26 Dec:

--
Rea721 AKA Leon Andrea leon@721.dk http://721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse