ang. søde beskeder
Fra : Kim bidstrup

Dato : 05-01-03 19:15

hej alle. jeg vil håbe i vil hjælpe mig lidt selv om det måske koster fra 25
øre til 1 kr. jeg kunne nemli godt tænke mig nogle søde billede beskeder
eller alm. beskeder. håber i ved hvad for nået jeg mener. mit mobil nr. er
51292693

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-01-03 19:22

Kim bidstrup skrev:

>jeg kunne nemli godt tænke mig nogle søde billede beskeder
>eller alm. beskeder.

Ehh?!

Skal vi sende dig en SMS-besked og skrive du er sød eller hvad? Hvad
har det lige med unlocking at gøre?

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Kim bidstrup

Dato : 05-01-03 19:30

jeg føler mig sgu næsten til grin at svare på dit spørsmål. men hvis nogen
er så dumme så findes der beskeder til nyere tlf hvor beskederne er lidt
specielle. og det er sådan nogle jeg tænker på

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:cttg1vge6o0rmcafd2io6039t84p1mjidc@news.tele.dk...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-01-03 20:07

Kim bidstrup skrev:

>jeg føler mig sgu næsten til grin at svare på dit spørsmål.

Ikke over at skrive i de forkerte grupper?

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Pjn

Dato : 06-01-03 00:18

"Kim bidstrup" <mulebybonden@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> jeg føler mig sgu næsten til grin at svare på dit spørsmål. men hvis nogen
> er så dumme så findes der beskeder til nyere tlf hvor beskederne er lidt
> specielle. og det er sådan nogle jeg tænker på

Du er til grin, og tænke kan du heller ikke.

Du er OT!!!

Pjn

Fra : Jean

Dato : 05-01-03 20:14

Kim bidstrup skrev:
> [...]
> eller alm. beskeder. håber i ved hvad for nået jeg mener. mit mobil nr. er

Hvor mange grupper har du skrevet i?

Du må hellere læse lidt her --->> http://www.usenet.dk/netikette/

Mvh Jean

--
Vil du vinde rejser, dyre mobiltelefoner, tjene penge...,
så prøv Wanna-save.com! (dansk side)