Hvordan får jeg headset til at virke med S~
Fra : René Jørgensen

Dato : 05-01-03 18:30

Hej !

Jeg har købt et headset til Siemens 4010 Micro, men jeg kan ikke få det til
at virke, er der noget bestemt som man skal ændre i opsætningen ? (Jeg har
bladret manualen igennem, dog uden at finde dette).

Forøvrigt er den den bedste trådløse telefon jeg har haft.

Hilsen

René

Fra : [2730]Rasmus

Dato : 05-01-03 19:57

Hey Rene - jeg satte bare mit i - et gammelt et jeg havde fra en C25, og
det virker bare.

Rasmus
dontspamme@FJERNoncable.dk

Husk at fjerne "FJERN" ved reply!

Fra : Michael Jensen

Dato : 05-01-03 20:20

"René Jørgensen" <renerj@(fjerndette)oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at virke, er der noget bestemt som man skal ændre i opsætningen ? (Jeg har
> bladret manualen igennem, dog uden at finde dette).

Jeg har et Plantronics M133 headset til min 4010 Micro, og det er også bare
stikke det op i numsen på håndsættet og så virker det :)

> Forøvrigt er den den bedste trådløse telefon jeg har haft.

Ja, jeg er også fuldt ud tilfreds med mit!