Hjælp søges
Fra : Flemming Nielsen

Dato : 05-01-03 17:35

Jeg har lavet en server med BPFTP, og har åbnet port 21 på min linksys
router, jeg kan sagtens logge på lokalt, men gæster udefra kan ikke komme
på, jeg har scannet mine porte, og har fået bekræftet at port 21 er åben,
hvorfor kan folk ikke komme på ????

Er der nogen hjælp at hente?? Account i bytte.

--
Flemming Nielsen

ICQ:179068699

Denne mail er scannet med Norton Antivirus 2002

Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 05-01-03 17:42

Hej Flemming,

Dit indlæg har ikke meget med server-hardware at gøre - så diskussionen må
fortsætte i et mere passende forum.

Umiddelbart lyder det som om, at du ikke har lavet NAT i din linksys til din
private IP?

Mvh,
/Kasper

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 05-01-03 17:57

Sorry, hvilket forum vil du finde mere passende ??

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 05-01-03 18:14

"Flemming Nielsen" <essox@privat.dk> writes:

> Sorry, hvilket forum vil du finde mere passende ??

Er det et Windows-program? Så vil news:dk.edb.system.ms-windows.server
nok være mere passende.

.... og hvis du så har læst
<http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html> før du bevæger dig over
i den gruppe vil de nok gerne hjælpe dig.

Denne gruppe handler kun om server-hardware. Du kan finde mere hjælp
til valg af den rette gruppe i fremtiden på
<http://usenet.dk/grupper.pl>, og i news:dk.velkommen.

--
Jacob - www.bunk.cc
A chicken is an egg's way of producing more eggs.

Fra : Morten Trab

Dato : 05-01-03 18:02

"Flemming Nielsen" <essox@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på, jeg har scannet mine porte, og har fået bekræftet at port 21 er åben,

Udover det Kasper skrev, så har jeg skrevet til dig før som svar på dit
indlæg af 2. januar 2003 at det ville være en hel del nemmere hvis du gad
fortælle hvilken fejl dem der logger på udefra får...

--
Morten Trab - http://www.blackchart.dk
Ved mail, fjern da REMOVE i adressen, men send kun en mail til mig hvis jeg

http://modeltog.blackchart.dk - Følg med i opbygningen af min modelbane