KTM manual
Fra : Lars Henrik

Dato : 05-01-03 17:27

findes der en manual til en KTM 380 MX der kan downloades ?

hilsen Lars Henrik team-sneglefart.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 05-01-03 19:48

"Lars Henrik" <lars-h@team-sneglefart.dk> skrev i en meddelelse
> findes der en manual til en KTM 380 MX der kan downloades ?

Ved ikke, men jeg har en over min 380 EXC. Har du omsider fået en rigtig
motorcykel, istedet for fiskekutteren?
Vi kommer til at ses en del næste sæson, jeg kører nemlig DMC-cup i år.

Rittig

Fra : Lars Henrik

Dato : 05-01-03 20:01

Claus Rittig wrote:

> [...]
> motorcykel, istedet for fiskekutteren?
> Vi kommer til at ses en del næste sæson, jeg kører nemlig DMC-cup i år.

Jeg/vi har en rigtig motorcykel = Husqvarna !! Det er kun Ronni der kan få
en 610'er til at sige tøf...tøf...tøf....uden den vælter, så han må jo være
lidt af en Fisker Thomas. Nej, det er en klubkammerat der har købt en KTM
380 '99, hans motor ligger adskilt nede i værkstedet, ikke noget godt syn.
(jeg havde sagt det til ham....haha)
Det lyder godt, vi glæder os til revancen, og der bliver lovet kamp til det
sidste

Lars Henrik team-sneglefart.dk