Komma problem
Fra : Jan Hansen

Dato : 05-01-03 16:06

hej

Har to PC'er med excel 2000. Når jeg skriver et kundenr(tlf nr ) sætter den
ene automatisk et komma før de 2 sidste cifre. Hvad er der galt? Håber på
Hjælp. Sender lige arket i dk.binaer.

MVH Jan

Fra : Lars Klintholm

Dato : 05-01-03 17:39

Den 05 jan 2003 skrev Jan Hansen i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Har to PC'er med excel 2000. Når jeg skriver et kundenr(tlf nr )
> sætter den ene automatisk et komma før de 2 sidste cifre. Hvad er
> der galt? Håber på Hjælp. Sender lige arket i dk.binaer.

Under Funktioner, Indstillinger, fanen Rediger er du sikkert kommet til
at sætte et flueben ud for "Fast decimal (2)"
Fjern fluebenet og du er kørende.

LarsK

Fra : Jan Hansen

Dato : 05-01-03 17:45

Tak det vil jeg undersøge har ikke pc'en lige her.

MVH Jan

Fra : Klaus

Dato : 05-01-03 17:56

Er ikke sikker på edt er løsningen. Hvis "fast decimal" er sat til 2, vil
den sætte ,00 efter tallet.
Klaus

Fra : Jan Kronsell

Dato : 05-01-03 23:13

Hej Klaus

> Er ikke sikker på edt er løsningen. Hvis "fast decimal" er sat til 2, vil
> den sætte ,00 efter tallet.
> Klaus

Bestemt ikke! Ved Fat decimal gør den præcis det, som Lars beskriver. Prøv
selv

Hilsen
Jan

Fra : Klaus

Dato : 05-01-03 23:23

Hvis "fast decimal" er sat til 2, vil

> Bestemt ikke! Ved Fast decimal gør den præcis det, som Lars beskriver.
Prøv
> selv
Har lige prøvet, og det gør den.
Klaus