Andet multimedie
bentjuul 3670
Kommentarer / ændringer af logo
Fra : Mie & Janus

Dato : 05-01-03 16:20

Hejsa!

Jeg arbejder som fuldtids-DJ og har fået lavet et logo til min nye
hjemmeside. Jeg ville gerne have et latin / bacardi / salsa look i mit logo
og satte derfor en kammerat til at lave et forslag. Det ligger nu på
www.djjanus.dk

Jeg vil meget gerne have konstruktiv ris / ros for mit nye logosa samt
forslag til ændringer og forbedringer inden resten af min hjemmeside,
plakater og klistermærker bliver sat i produktion.

Mvh Janus Nielsen
www.djjanus.dk

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 05-01-03 18:04

"Mie & Janus" skrev:
> Jeg vil meget gerne have konstruktiv ris / ros

Syntes det er pænt.

Den eneste anke jeg har er at teksten "DJ" og ".DK" er svær at læse,
ihvertfald på det billede der ligger på hjemmesiden nu - og hvad sker der så
når dette gøres endnu mindre. For mig at se kunne der ligeså godt stå "OJ"
og "OK", og det finder jeg uheldigt når du det rent faktisk er en del af en
internetadresse som folk gerne skulle kunne huske efter at have set logoet.

Det er muligt det kan forbedres med en hvid skygge, ellers ville jeg nok
flytte teksten hen så de stod hhv. over og under Janus - ikke nødvendigvis
centreret, det kunne være noget med DJ over a'et og .DK under U'et.
Alternativt, hvis teksten ser bedst ud der hvor den står nu - så skift til
en anden mere læselig font hvor D ikke ligner O.

Mvh, Lars

Fra : Villy Erichsen

Dato : 05-01-03 18:54

Mie & Janus wrote:

> [...]
> hjemmeside. Jeg ville gerne have et latin / bacardi / salsa look i mit logo
> og satte derfor en kammerat til at lave et forslag. Det ligger nu på

Det ser da pænt ud - men hvor er latin/bacardi/salsa
Det må være noget med sandstrand og blå himmel og chili

Da du er DJ skal der absolut stå DJ JANUS
web adressen skal stå så man kan læse den uden dikkedarer
Noget i retning af det her: http://www.hammel-nyt.dk/janus.gif

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen