Tilstrækkeligt?
Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 05-01-03 16:14

Hej,

Normalt ville jeg bare have prøvet - men da maskinen står hos noget familie
der ikke lige bor i nærheden skulle det gerne lykkes i første hug :)

Er nedenstående konfiguration tilstrækkeligt (her er specielt grafikkortet
min bekymring) til at afspille diverse divx/svcd-film:

Sis 5598/6326 m. tvout
Duron700
128MB SD
Windows XP Pro

Mvh,

/Kasper

Fra : P Nissen

Dato : 05-01-03 18:35

On Sun, 5 Jan 2003 16:13:48 +0100, "Kasper Carøe Olsen"
<kasper@doek.dk> wrote:

> [...]
>
>Er nedenstående konfiguration tilstrækkeligt (her er specielt grafikkortet
>min bekymring) til at afspille diverse divx/svcd-film:

Det burde det være. Jeg afspiller DivX film på
min gamle Pentium 2 - 266 MHz med et 16 MB
TNT grafikkort m TV-out og samme mængde
RAM som du har.

Fra : Kasper Daniel Hansen

Dato : 06-01-03 00:24

> Det burde det være. Jeg afspiller DivX film på
> min gamle Pentium 2 - 266 MHz med et 16 MB
> TNT grafikkort m TV-out og samme mængde
> RAM som du har.

Men det afhænger nok lidt af hvordan den pågældende film er
komprimeret.
Ovenstående konfiguration (Duronen) vil sagtens kunne spille den.

/Kasper

Fra : Martin Petersen

Dato : 06-01-03 12:59

"Kasper Carøe Olsen" <kasper@doek.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
grafikkortet
> min bekymring) til at afspille diverse divx/svcd-film:

Grafikkortet laver ikke noget specielt når du kører divX.... Det er
processoren der dekoder filmen.

Men det burde snildt kunne køre på den maskine. Selvom jeg nok ville
sætte noget mere ram i.

- Martin

Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 06-01-03 18:19

OK - tak til jer alle.

Ja, ville bestemt også smide mere ram i den...

/Kasper

Fra : FC

Dato : 06-01-03 22:31

"Kasper Carøe Olsen" <kasper@doek.dk> wrote in message
> OK - tak til jer alle.
>
> Ja, ville bestemt også smide mere ram i den...
>
> /Kasper

Har selv kørt DIVX fint på mindre kraftige maskiner.

Mvh.

Frederik Carøe