Hurghada
Fra : Niels

Dato : 05-01-03 15:16

Hej NG

Står og skal til Hurghada, og i den forbindelse ud og dykke med wodoo
divers, hvílke dykkersteder kan anbefales?

Niels CMAS**

Fra : Søren Jensen

Dato : 05-01-03 20:05

Ja hvis du skal ud med Wodoo divers så er det dem der bestemmer, men de har
prøvet det før Har selv været med dem i sidste mdr. Fed tur.
Hilsen

Søren

Fra : Jan Peterson

Dato : 05-01-03 20:51

"Niels" <nnian@worldonline.dk> skrev i en
| Hej NG
|
| Står og skal til Hurghada, og i den forbindelse ud og dykke med wodoo
| divers, hvílke dykkersteder kan anbefales?

Der er det ene fantastiske rev ved siden af det andet. (Faktisk umuligt at
anbefale noget). Men du kunne jo foreslå Lagoon Gota Qalawa, som vel var det
smukkeste blandt de smukke jeg oplevede for en måned siden. Her er der stor
chance for at se havskildpadder i sofabords-størrelsen.
vh Jan Peterson