premiere surprise i imperial igår
Fra : Kasper Andersen

Dato : 05-01-03 14:57

Er der nogen der kan fortælle mig hvad der blev vist?

På forhånd tak,
Kasper

Fra : Emil Rune

Dato : 05-01-03 15:40

"Kasper Andersen" <repzak@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kan fortælle mig hvad der blev vist?
>
> På forhånd tak,
> Kasper

Den nye James Bond film, Die Another Day.

Hilsen Emil

Fra : Lasse

Dato : 05-01-03 22:32

"Emil Rune" <erune@tdcadsl.dk> wrote in news:3e18449d$0$234
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> "Kasper Andersen" <repzak@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Den nye James Bond film, Die Another Day.
>

> Hilsen Emil

Øv så er man træt af man bro i Jylland, har siddet med en sølle divx kopi

Skal naturligvis ind og se den i bio for at retfærdiggøre mit download, men
jeg fik en ubendelig lyst til at se den

VH

Lasse

Fra : Peter B. Juul

Dato : 06-01-03 02:11

"Emil Rune" <erune@tdcadsl.dk> writes:

> Den nye James Bond film, Die Another Day.

Phew, godt jeg glemte at tage derind denne måned. Den har jeg da set i
Malmö for længe siden.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Fra nu af er I ikke længere mine kloner.
The RockBear. ((^)) I er mine fætre.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 06-01-03 21:58

Peter B. Juul <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote:

> Phew, godt jeg glemte at tage derind denne måned. Den har jeg da set i
> Malmö for længe siden.

Havde også overvejet Malmö, men er det ikke dyrt at komme frem og
tilbage ?

Hvad koster det at gå i biffen ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : KARIN ZEDELER

Dato : 06-01-03 22:06

> Havde også overvejet Malmö, men er det ikke dyrt at komme frem og
> tilbage ?

Jeg tror at jeg gav 80 sek (ca. 65 dkk) for en togbillet fra Malmö til Kbh.
Biografbilletten kostede 90 sek (i Helsingborg).
I alt (frem og billet og tilbage) skulle du altså af med 200 dkr.

-Rune

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-01-03 06:52

jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) writes:

> Havde også overvejet Malmö, men er det ikke dyrt at komme frem og
> tilbage ?

En returbillet med toget koster vist 140 kr.

> Hvad koster det at gå i biffen ?

Det koster omtrent som i Danmark. Jeg tror, at det var 80 svenske
eller så.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 07-01-03 12:41

Peter B. Juul <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote:

> En returbillet med toget koster vist 140 kr.

Det er jo fuldkommen vanvittigt ! Er det det man forstår ved regions
fremme ?

> Det koster omtrent som i Danmark. Jeg tror, at det var 80 svenske
> eller så.

OK.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : KARIN ZEDELER

Dato : 06-01-03 21:25

> Den nye James Bond film, Die Another Day.

Ja, hvad fanden har de gang i hos nordisk film?
Jeg har lidt på fornemmelsen at det ikke var den film, de havde tænkt sig at
vise - der var en ca. 15 minutters pause efter reklamerne - inden filmen. De
havde i hvert fald en form for problemer... Well, det giver jo ingen som
helst mening at vise den til en surprise NU - efter at de har gjort et så
stort nummer ud af deres gallapremiere om 14 dage. Jeg kunne forstå hvis de
viste den sidste år (det rigtige år) - men den fjerde januar... "Så, nu er
det lige akkurat blevet for sent. Lad os vise den til surprise," nej det
holder ikke.
Well, men lad mig da bare tage til Gallapremiere i Århus - for at se den for
tredie gang... - Når jeg nu HAR billetterne...

Til grin, nordisk film.

-Rune Zedeler (hjemme hos sin mor)

Fra : Michael Østergaard

Dato : 07-01-03 09:02

> [...]
De
> havde i hvert fald en form for problemer...

He, jeg talte netop med min surprise gang og det, og vi havde alle sammen
samme fornemmelse.
Og jeg har endda biletter til d.24, i Imperial købt for lang tid siden.

Michael

Fra : Per

Dato : 07-01-03 11:45

"Emil Rune" <erune@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Kasper Andersen" <repzak@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Den nye James Bond film, Die Another Day.
>

> Hilsen Emil

Uf! spild af penge!

Fra : MP Jakobsen

Dato : 06-01-03 01:17

Hvor ofte er der snigpremiere i Imperial? Og hvordan får man billetter?

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 06-01-03 02:24

MP Jakobsen wrote:

> Hvor ofte er der snigpremiere i Imperial?

En gang om måneden.

> Og hvordan får man billetter?

Man ringer derind eller bruger deres hjemmeside. Ganske, som var der
tale om en "almindelig" forestilling. Man kan vel i princippet også bare
møde op. Men jeg kunne forestille mig, der ofte er fuldt hus.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Torben Kjær Nielsen

Dato : 27-01-03 23:57

> En gang om måneden.

Jeg mener at have læst i en af deres Biozonenmail, at de ville gå væk fra en
fast dag, således at der ville være snigpræmiere, når de havde en god film
at vise.

/Torben

Fra : DrJack

Dato : 28-01-03 08:12

"Torben Kjær Nielsen" <tnielsen@REMOVETHISmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
en
> fast dag, således at der ville være snigpræmiere, når de havde en god film

Hej Torben

Nævnte var kun gældende for de lidt mindre byer, hvor vi havde problemer,
med at få kopier af alle de film vi gerne ville vise færdige til tiden.
Århus og Imperial vil fortsat vise surprise-film en gang om måneden.

Med venlig hilsen
Christian Rønnow
Nordisk Film Biografer