Alfabetisk rækkefølge i Word
Fra : Jacob Gunst

Dato : 05-01-03 14:48

I forbindelse med eksamensforberedelsen har jeg skrevet et stikordsregister
til en lærebog. Jeg ønsker herefter at opstille ordene i alfabetisk
rækkefølge i Word. Hvordan kan dette lade sig gøre?

På forhånd tak

Jacob Gunst

Fra : Jan Kronsell

Dato : 05-01-03 14:57

"Jacob Gunst" <gunst@studi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til en lærebog. Jeg ønsker herefter at opstille ordene i alfabetisk
> rækkefølge i Word. Hvordan kan dette lade sig gøre?

Jeg går ud fra at du har et ord pr- linie
Marker din tekst. Vælg Tabel - Sorter. Angiv at du vil sortere efter Afsnit.

Jan

Fra : Jacob Gunst

Dato : 05-01-03 17:29

"Jan Kronsell" <kronsell(spam)@adslhome.dk> wrote in message
> Jeg går ud fra at du har et ord pr- linie
> Marker din tekst. Vælg Tabel - Sorter. Angiv at du vil sortere efter
Afsnit.

Fornemt - takker.

/Jacob

Fra : pre

Dato : 05-01-03 20:05

Næste gang burde du bruge den automatiske stikordsfunktion. Den har du
betalt for. I øvrigt mig uden forskel.

© pre 2002

"Jacob Gunst" <gunst@studi.dk> skrev i en meddelelse
: