Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
27000 i 3DMark 2001
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 05-01-03 14:42

Måske skulle subject have været: benchmark af Geforce FX i stedet! Her
er en af de første:
http://www.computer-trend.biz/tests/xNews.php?act=shownews&id=6

Fra : DWM

Dato : 05-01-03 15:14

"Thomas Jespersen" <thomas@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> Måske skulle subject have været: benchmark af Geforce FX i stedet! Her
> er en af de første:
> http://www.computer-trend.biz/tests/xNews.php?act=shownews&id=6

Det ser meget lovende ud :)
Nogen der har hørt noget om hvornår vi kan forvente at det kommer
her i DK?

/Kenneth Iversen

Fra : JAM

Dato : 05-01-03 17:54

Thomas Jespersen wrote:
> Måske skulle subject have været: benchmark af Geforce FX i stedet! Her
> er en af de første:
> http://www.computer-trend.biz/tests/xNews.php?act=shownews&id=6

Dødt link ?.

Mvh
Jakob

Fra : Joe Sandøe

Dato : 05-01-03 19:52

"JAM" <fandens@klog.dkX> wrote in message

> Dødt link ?.
>
> Mvh
> Jakob

Yep, men det var det ikke tidligere på dagen :-/
VH Joe

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 06-01-03 12:56

"Joe Sandøe" <joe*fjern*@tv.dk> crashed Echelon writing

> Yep, men det var det ikke tidligere på dagen :-/

Gad vide om Nkvidia har tvunget det til at lukke, det er set tidligere.

--
Bjarke Andersen

Fra : Lars Krag

Dato : 06-01-03 13:20

"Bjarke Andersen" <usenet@*spammer*bjoeg.dk> skrev i en meddelelse news:Xns92FB838927763bjoegdk@130.225.247.90...

> [...]

Graferne er både på www.harwaretidende.dk og på www.guru3d.com
Jeg tror dog personligt, at det er et fake review.

> Gad vide om Nkvidia har tvunget det til at lukke, det er set tidligere.

Sikkert nok, men jeg tror alligevel ikke meget på især det 3dmark
resultat. Men det bliver spændende at se hvordan det yder i praksis.

Lars

Fra : Aezay

Dato : 06-01-03 13:31

Hvis i vil se hvad Geforce FX kan, så se film #3 på http://cpl.netfire.com/

/Anders

Fra : Flemming Joensson

Dato : 06-01-03 21:26

"Aezay" <spam@safe.com> wrote in

> Hvis i vil se hvad Geforce FX kan, så se film #3 på
> http://cpl.netfire.com/

Hvorfor så ikke se de film Nvidia selv har lagt ud for snart en måned
siden?

Flemming

--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.

Fra : Klaus G.

Dato : 07-01-03 19:18

"Thomas Jespersen" <thomas@daimi.au.dk> wrote in message

> Måske skulle subject have været: benchmark af Geforce FX i stedet! Her
> er en af de første:
> http://www.computer-trend.biz/tests/xNews.php?act=shownews&id=6

Nu har jeg ikke set de SS, men jeg tror ikk på en score på 27k. Man siger jo
at Nvidia's FX bliver x-antal hurtigere end det nuværene, men det er jo med
DirectX9, og da 3DMark2001SE slet ikke understøtter DirectX, så må sådan en
høj score været opnået med en Pentium7 30Ghz eller sådan noget...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 09-01-03 12:06

Nu har det jo vist sig at testen er FAKE/FALSK så de resulater kan man ikke
bruge til noget..
Se bla hvad der står på www.Hol.dk og www.hardwaretidende.dk
-Niels-

Klaus G. <klaus_godt@hotmail.com> skrev i en