Oscar 2001-afstemning
Fra : Kim D.

Dato : 08-03-01 09:18

Da der tidligere har været afstemninger her i dette fora (sidst vedr. bedste
film år 2000) vil jeg henlede opmærksomheden på en Oscar 2001-meningsmåling,
hvor man har chancen for at forudsige vinderne i de 23 kategorier.
http://www.cinemazone.dk/oscars2001.asp

- vi offentliggør selvfølgelig resultatet af de indkomne resultater her i
nyhedsgruppen, hvis det har interesse.

Kim D.

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 09-03-01 15:32

"Kim D." wrote:

> [...]
> http://www.cinemazone.dk/oscars2001.asp
>
> - vi offentliggør selvfølgelig resultatet af de indkomne resultater her i

Jeg håber at Dolphins vinder for bedste korte dokumentar. Jeg er nemlig med til
Oscarfest i L.A. med denne
film den 25.

MVH Anders

Fra : Kim D.

Dato : 09-03-01 15:45

> "Anders" wrote:
>

> Jeg håber at Dolphins vinder for bedste korte dokumentar. Jeg er nemlig
> [...]
Grøn af misundelse hæver jeg et nysgerrigt øjenbryn...

Kim D.
www.cinemazone.dk - et filmmagasin i bredformat!

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 09-03-01 16:25

--------------3FEC5BBDE90D02F3E428B367

"Kim D." wrote:

> med til

> Grøn af misundelse hæver jeg et nysgerrigt øjenbryn...

Ikke underligt på nogen måde. Det er lidt af en tilfældighed jeg er inviteret
med. Jeg arbejder på Tycho Brahe Planetarium i egenskab af lydtekniker. Som
sådan er jeg igang med at lave den Danske speak til vores nye film (
Gigantiske Grotter ) ( Caves ) . Jeg skal i studiet den 26 og 27 Marts i L.A.
og havde ikke skænket Oscar en tanke
da jeg talte med Greg som har produceret Caves ( og Dolphins ). Så midt i
samtalen siger han at det jo er Oscarnight
den 25 og om jeg ikke har lyst til at komme med. Nårh jo hvad fa'en det kunne
jeg da godt. Så jeg medbringer tux og stiv flip til L-A. denne gang.

MVH Anders

--------------3FEC5BBDE90D02F3E428B367

begin:vcard
n:Jensen;Anders Sune
tel;cell:40 23 61 02
tel;fax:33181990
tel;work:33181983
x-mozilla-html:FALSE
org:Tycho Brahe Planetarium;Technical department
adr:;;Gl. Kongevej 10;Copenhagen V;;1610;Denmark
version:2.1
email;internet:anders@tycho.dk,lillejensen@mail.tele.dk
title:Soundtechnician/Event coordinator
fn:Anders