Nyt tastatur til Nokia 3510 er dyrt eller?~
Fra : Nakel Andersen

Dato : 05-01-03 13:49

Hej!
Mit tastatur til Nokia 3510 er blevet lidt slidt!!!! og jeg vil gerne have
det udskiftet! Men min folhandler siger det er reservedel og koster flere
hundrede kroner!!!!!!
Jeg ønsker i originalt Nokia tastatur, kan det være så dyrt!!!!!
Hvor kan man få et?

På forhånd tak!

Michael

Fra : Henrik Behrend

Dato : 05-01-03 14:25

Følger tastature ikke med til coverne?

Henrik

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 05-01-03 16:10

Nakel Andersen wrote:
> [...]
> koster flere hundrede kroner!!!!!!
> Jeg ønsker i originalt Nokia tastatur, kan det være så dyrt!!!!!

1. Hvorfor skal du have 7 spørgsmåls tegn i dit indlægs emne streg? Tror du
folk straks springer over til det emne og læser det først, KUN fordi du har
sat dem der?
2. Efter et spørgsmål sætter man spørgsmåls tegn som du tydeligvis har
forstået i emnet og i sidste linje....
3. Hvad skal du bruge alle de udråbstegn til? I alt har du 16 unødvendige
udråbstegn og 6 unødvendige spørgsmåls tegn i din emnestreg alene.
4. Jeg spørger igen: Hvordan kan det være at du har den opfattelse at folk
prioriterer dit indlæg højere end andres fordi du har sat en milliard
unødvendige tegn? For mig (og sikkerrt også for andre virker disse tegn kun
som en grund til at vi kan tage dig useriøst i fremtiden da (jeg vil skyde
på) 75% af dem (hvis ikke mere) der skriver herinde skriver igen før eller
senere?
5. Du får originalt tastatur med til originale covers der kan købes der hvor
du har købt telefonen (hvis den er købt fra ny af.)
6. Kig evt. lidt på www.usenet.dk og hvis du er ny her: Velkommen til Usenet
:)

Mvh.
Hans-Jacob

OE feat. OE-Quotefix

Fra : Jesper

Dato : 05-01-03 18:02

"Hans-Jacob Møgelmose" <zster87@Ga-Jol-foreverhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3e184b24$0$183$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
> 3. Hvad skal du bruge alle de udråbstegn til? I alt har du 16 unødvendige
> udråbstegn og 6 unødvendige spørgsmåls tegn i din emnestreg alene.

Hmm...... Det havde jeg slet ikke lagt mærke til - tak fordi du gjorde mig
opmærksom på det.

uha - det er hårde ord!!!!!!!!!!

Jesper

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 05-01-03 18:22

> uha - det er hårde ord!!!!!!!!!!

Det er mest fordi jeg plejer at syre ud men tænkte at nu vil jeg hellere
prøve at skrive et mere fattet indlæg... for at se hvordan de reagerer...
men det er jo akkurat det samme så eh:

FORHELVEDE NAKEL FATTER DU IKKE AT MAN IKKE BRUGER SÅ MANGE FUCKING
TEGN??????????????
Var det bedre at jeg havde skrevet det?

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Charlotte & Morten

Dato : 05-01-03 18:41

Mht. tastaturet, keymat som det hedder, kan jeg slet ikke forstå, at du skal
give så meget for det, jeg er butikschef i en mobiltelefonbutik og sender da
gerne et til dig for 50 kr.
"Hans-Jacob Møgelmose" <zster87@Ga-Jol-foreverhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3e186a1a$0$134$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Nakel Andersen

Dato : 08-01-03 20:44

Hej!

Det skal være det originale tastatur! Jeg har prøvet de andre!
Hvilket firma kan skaffe sådan et! Jeg står selv i butik og
Sonofongrossisten kan ikke.

På forhånd tak!
Michael

Fra : John

Dato : 09-01-03 23:56

Vi handler køber dem ind igennem Telekom Erhverv i Aabenraa (på deres
værksted) Men ethvert Telekom Erhverv Center burde sælge dem.

--
Med venlige hilsener

John B. Jensen

Fra : Morten Holm

Dato : 05-01-03 18:55

Jeg tror du er en Gejler!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Syndes det er fedt at du skrev det der....
Jeg hader når fol sætter flere tegn en der er
nøvendigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hvad er klokken??????????????????????????????????????????????????????????

Morten Holm
Miniholm@hotmail.com
ICQ: 151051555!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fra : Dennis Nielsen [9400~

Dato : 06-01-03 14:10

På, min, computer, viser, den, 14:09, så, nu, ved, du, hvad, klokken, er.
Iøvrigt, synes, jeg, også, at folk, der sætter, for, mange, tegn, er, nogle,
tumper.....!!!!!!!! Men, jeg, kan, sagtens, over, se, dem, men, det, er der,
jo, nogle, der, ikke, kan, desværre..........!!!!!!!!!!??????????

--
Med Venlig Hilsen

Dennis Nielsen [9400]

Fra : John

Dato : 07-01-03 01:01

Jeg har skiftet mange på 6310 da de har sorte tegn og lyset ikke trænger
igennem - det har Nokia "rettet" på 6310i, et (originalt) tastatur til en
sådan koster 30 kr. plus moms. Kan ikke forestille mig det er meget dyrere
til 3510.

NB: når du siger tastaturet er slidt antager jeg blot teksten på knapperne
er slidte - skal du have printet bagved er det dyrere!

--
Med venlige hilsener

John B. Jensen