Varangerhalvøen
Fra : Gunnar Martensen

Dato : 05-01-03 13:40

Jeg har en ide om at kryse Varangerhalvøen i Nordnorge til fods til sommer.
Er der nogen der har prøvet det ?

Gunnar Martensen

Fra : Inger Buchard

Dato : 05-01-03 20:38

"Gunnar Martensen" <gm-data@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en ide om at kryse Varangerhalvøen i Nordnorge til fods til
sommer.
> Er der nogen der har prøvet det ?

Nej, jeg har ikke - men prøv i no.fritid.reiser
Hytter -eller mangel på samme - samt kort finder du på
http://www.turistforeningen.no/codeland/area_pres_main.asp?ID=41

Fra : Gunnar Martensen

Dato : 06-01-03 17:58

Kære Inger Buchard.

Jeg har været i forbindelse med Vadsø Kommune og prøvet at komme i
kontakt med Varangerhalvøya Turlag.
Det er nemlig meningen, at der skal etableres en vardet rute "Ishavsstien"
fra Vadsø til Båtsfjord. Og jeg har prøvet at finde vandringsmænd på
no.fritid.friluftsliv samt
swnet.fritid.friluftsliv og www.utsidan.se, der havde prøvet turen - men
uden held.

Med venlig hilsen og tak