Bremsedele fra GSXR 400J/RR/RAK og GSX 400~
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 05-01-03 13:41

Jeg var nede hos Bikes And Parts i Aalborg for at få en pris på nogle brugte
skiver til min GSXR 250, men svaret var, at det kunne han ikke klare! Han
havde dog nogle uorginale til en GSX 400 Impulse, som han mente passede.
Lidt sammenligning i MC nøglen viser, at GSX 400 Impulse og GSXR 250 bruger
samme klodser, men ikke skiver.
Jeg kiggede så videre, og fandt at den bagerste skive på GSXR 400 har samme
ordrenr. som den til GSXR 250.
Men jeg har ikke noget ordrenr. på GSXR 250 forreste skive. Er der nogen der
ved om en fra GSXR 400 eller GSX 400 Impulse passer?

Og til jer der har prøvet de uorginale skiver. Dur de, eller er det noget
hø???

--
Venlig Hilsen
Thomas Buus

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 05-01-03 14:09

> [...]
> ved om en fra GSXR 400 eller GSX 400 Impulse passer?
>
> Og til jer der har prøvet de uorginale skiver. Dur de, eller er det noget

Sydfyns mc har nogle skiver til babygixxeren, hvis ikke du har set det?
Har lige smidt et par links dertil:

Rustfri bag:
http://www.sydfynmcservice.dk/suzuki/suzukibrskivrustfrbag.htm

Støbejern bag:
http://www.sydfynmcservice.dk/suzuki/suzukibrskivstoebjbag.htm

Støbejern for:
http://www.sydfynmcservice.dk/suzuki/suzukibrskivstoejbfor.htm

Ved ikke om du kan bruge det...

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Michael K. S.

Dato : 05-01-03 14:30

On Sun, 5 Jan 2003 13:41:11 +0100, "Thomas Buus Andersen"
<t-buusREMOVE@get2net.dk> wrote:

>Men jeg har ikke noget ordrenr. på GSXR 250 forreste skive. Er der nogen der
>ved om en fra GSXR 400 eller GSX 400 Impulse passer?

Det gør de (øjensynlig) ikke - GSXR-250 kører med 275 mm skiver,de
andre med 290mm.

http://www.gpartners.se/Motorcykelkatalogen/Discs.pdf

>Og til jer der har prøvet de uorginale skiver. Dur de, eller er det noget
>hø???

Sommetider gør de,til andre tider not,delvist afhængig af hvordan de
er tænkt brugt - det er nok mere væsentligt med den rigtige
skive-klods kombination,der kan ha' stor betydning.

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:

Fra : armand

Dato : 05-01-03 19:46

Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> skrev i en

> Det gør de (øjensynlig) ikke - GSXR-250 kører med 275 mm skiver,de
> andre med 290mm.
>
> http://www.gpartners.se/Motorcykelkatalogen/Discs.pdf

Heeey!
Der er den igen, gpartners liste, som har været væk et stykke tid!!

Til gengæld synes jeg at vi tidligere brugte den til at finde et match til
baby-Gix'eren - Eller var det til 400'eren? :-/

--
Armand.